C 04.2022 по 12.2024 (2 роки 8 міс.)
В компанії: ТОВ "Юнітрейд ЛТД", Новодністровськ Посада: Інженер з кошторисно-проєктної документації Функціональні обов'язки: Підрахунок обсягів робіт по проекту; Ведення виконавчої документації; оформлення журналів виконаних робіт;робота в AutoCAD; робота з базою даних у MS EXCEL.Підрахунок обсягів робіт по проекту; Ведення виконавчої документації; оформлення журналів виконаних робіт;робота в AutoCAD; робота з базою даних у MS EXCEL.
C 08.2011 по 10.2012 (1 рік 2 міс.)
В компанії: ПАО "Русский Стандарт", Київ Посада: Ведущий специалист Кредитного Центра Функціональні обов'язки: Анализ и подтверждение предоставленной клиентом информации; анализ финансовоэкономического состояния клиента и подтверждения получаемых доходов; проверка контактности и подтверждение действительности предоставленных клиентом данных о себе; анализ платежеспособности и кредитоспособности клиента физ. лица, СПД; определение и подтверждение целей клиента для оформления кредита; консультирование клиента относительно банковских продуктов и сроков пользования ими; анализ и оценка полученной информации и принятия решения относительно выдачи кредита банка без скоринговой программы.
C 08.2009 по 08.2011 (2 роки )
В компанії: ПАО "Укрсиббанк", Київ Посада: Специалист 2-й кат. Управления андеррайтинга и послепродажного обслуживания Функціональні обов'язки: Проверка кредитных досье по выданным кредитам клиентам Департамента потребительского кредитования; Обновление информации по каждому кредитному досье по выданным кредитам клиентам Департамента потребительского кредитования; Рассмотрение заявок и принятие решений о выдаче кредитов Департамента потребительского кредитования; Анализ и выдача справок по запросам клиентов Департамента потребительского кредитования.
C 01.2007 по 01.2008 (1 рік )
В компанії: ТОВ «8 ПЛЮС», Київ Посада: Фінансовий оператор Функціональні обов'язки: Документообіг, забезпечення офісу компанії необхідними витратними матеріалами; прийом та розподіл дзвінків та факсів; робота з вхідною, вихідною кореспонденцією (надсилання звичайних і рекомендованих листів, прийом посилок); ведення клієнтської бази підприємства, відстеження термінів договорів; робота з проблемними клієнтами, вирішення конфліктних ситуацій; складання внутрішньої звітності.
|