C 12.2013 по теперішній час (10 років 3 міс.)
В компанії: Коммерческий Банк, Луцьк Посада: Кассир-операционист Функціональні обов'язки: комплексне та якісне розрахунковокасове обслуговування клієнтів Банку; здійснення операцій з валютою; прийом та видача депозитів (вкладів); обслуговування платіжних карток та поточних рахунків клієнтів; прийом та видача переказів в системах Western Union, MoneyGram, Contact, Лидер; відкриття / закриття операційного дня каси; щоденне формування касових документів за проведеними операціями; надання консультацій клієнтам щодо тарифів і умов продуктів та послуг Банку; проведення первинного фінансового моніторингу в межах компетенції відділення; проведення первинного валютного контролю.
C 07.2009 по 08.2012 (3 роки 1 міс.)
В компанії: ПАТ КБ ПриватБанк, Луцьк Посада: Кассир-операціоніст Функціональні обов'язки: Надання консультацій клієнтам щодо тарифів і умов продуктів та послуг Банку; комплексне та якісне розрахунковокасове обслуговування клієнтів Банку; прийом/видача готівки від фіз/юрид осіб для зачислення на особисті поточні/депозитні рахунки та рахунки інших юрид/фізосіб; прийом та видача депозитів (вкладів); обслуговування платіжних карток та поточних рахунків клієнтів; прийом платежів населення; здійснення операцій з валютою(продаж/купівля іноземної валюти); проведення первинного валютного контролю; поповнення рахунків контрактних абонентів, продаж електронних ваучерів; проведення первинного фінансового моніторингу в межах компетенції відділення; відкриття / закриття операційного дня каси; щоденне формування касових документів за проведеними операціями.
C 07.2007 по 07.2009 (2 роки )
В компанії: ПАТ КБ ПриватБанк, Луцьк Посада: Особистий помічник Першого заступника Директора та заступника Директора, адміністратор департаменту Функціональні обов'язки: постановка на контроль завдань керівника; організація зустрічей та переговорів керівника; формування розпорядку дня керівника; організація ділових поїздок та відряджень керівника, замовлення білетів, бронювання номерів; забезпечення раціональної організації робочого дня керівника; запезпечення ділової переписки директора, підготовка для його роботи документів; організація роботи з внутрішніми та зовнішніми документами (прийом, відправка, регістрація, розподіл, контроль якості підготовки; організація, участь та протоколювання нарад (засідань); ведення вхідноївихідної документації; організація та проведення телефонних переговорів; організація прийому відвідувачів; організація процесу доведення кореспонденції між структурними підрозділами, а також у зовнішні структури; забезпечення відправки кореспонденції через поштові відділення.
C 08.2006 по 11.2006 (3 міс.)
В компанії: Приватне підприємство "Клад", Луцьк Посада: Офіс-менеджер, адміністратор офісу Функціональні обов'язки: документування діяльності підприємства, формування документопотоку та документообігу; організація роботи з документами, прийом, рогляд, відправка, реєстрація вхідної, вихідної документації; прийом та розподіл вхідних дзвінків та факсів; знання загального та кадрового діловодства; забезпечення безперебійної життєдіяльності офісу.
|
Найбільш важливі досягнення в житті та кар'єрі:
Особисті якості: комунікабельність; здатність до навчання; неконфліктність; чемність; позитивне ставлення до людей, тактовність, доброзичливість; грамотна письмова і усна мова; вільне володіння українською та російською мовами; сумлінність, відповідальність, порядність, ввічливість, пунктуальність, стресостійкість; прагнення працювати у великій команді, розвиватися, кар"єрний ріст; висока працездатність (позитивне ставлення до ненормованого робочого дня); активна життєва позиція; дотримання класичного ділового стилю в манері одягатись; відсутність шкідливих звичок. |