C 05.2014 по 02.2015 (9 міс.)
В компанії: ТзОВ «Смарт – Фінанс» брокерская компания, Ужгород Посада: Региональный менеджер Функціональні обов'язки: Функціональні обов’язки: виконання планів продаж регіону по споживчому кредитуванню фізичних осіб (65 точок продаж розміщених у 8 областях Західної України); управління розвитком регіону (відкриття нових, закриття і переміщення не ефективних точок продаж); моніторинг ринка, конкурентний аналіз; проведення переговорів з стратегічними клієнтами юридичними особами і ФОП на предмет співпраці; організація, контроль та забезпечення ефективної роботи підлеглих (менеджерського складу і кредитних експертів на точках продаж); підбір персоналу (менеджерів з регіонального розвитку, кредитних експертів)В підпорядкуванні: 4 обласних менеджера з розвитку мережі, офісменеджер, тренер, 85 кредитних експертів.
C 11.2013 по 05.2014 (6 міс.)
В компанії: ПАТ «Платинум Банк» , Львов Посада: Менеджер з розвитку мережі Закарпатської області відділу продаж Західного регіону ПАТ "Платинум Банк" Функціональні обов'язки: Функціональні обов’язки: організація ефективної роботи пунктів видачі споживчих кредитів на торгових точках в магазинах партнерівконтрагентів 20 пунктів видач розташованих в магазинах партнерівконтрагентів в районних центрах Закарпатської області; організація, контроль та забезпечення ефективної роботи підлеглих — кредитних експертів; відкриття нових, переміщення і установка діючих пунктів видачі, їх супровід; пошук нових контрагентів, проведення переговорів і укладання з ними договорів про співпрацю з метою встановлення партнерських відносин з банком; пошук і підбір персоналуВ підпорядкуванні: 30 кредитних експертів (20 торгових точок Закарпатської області)
C 05.2011 по 09.2013 (2 роки 4 міс.)
В компанії: ПАТ «Дельта Банк» , Ужгород Посада: Менеджер з регіонального розвитку Західного регіону Закарпатської області (листопад 2012-вересень 2013), Заступник начальника Закарпатського відділення (травень 2011-листопад 2012) Функціональні обов'язки: Організація, контроль та забезпечення ефективної роботи підлеглих — кредитних інспекторів (до 30 кредитних інспекторів у підпорядкуванні); установка і супровід торговельних точок з продажу продуктів Банку(16 точок продаж, з яких 8 стратегічних, 5 локальних, 2 ТОБО, 1 Кредитний Центр); пошук торгових організацій для встановлення партнерських відносин з організації продажів продуктів Банку. планування та організація діяльності відділення по напрямку роздрібного бізнесу для забезпечення повного, своєчасного та ефективного виконання поставлених завдань; пошук клієнтів, їх залучення для комплексного обслуговування відділенням, підтримання відносин з пріоритетними клієнтами та бізнеспартнерами; забезпечення ефективного продажу банківських продуктів та послуг; забезпечення високого рівня якості обслуговування клієнтів; здійснення нагляду за реалізацією фінансового плану відділення, індивідуальних планів продажу підпорядкованими працівниками, аналіз результатів продажу, планування відповідних заходів з метою підвищення ефективності продажу; здійснення нагляду за оцінкою рентабельності співпраці з клієнтами у випадках встановлення індивідуальних цінових умов; організація роботи відділення в напрямку споживчого кредитування, залучення депозитів, відкриття пенсійних, соціальних, зарплатних ті інших карткових та поточних рахунків. В підпорядкуванні: до 30 кредитних експертів (при роботі на посаді менеджера з регіонального розвитку), до 10 чоловік (при роботі на посаді Заступника начальника відділення банку)
C 02.2004 по 02.2011 (7 років )
В компанії: ПАТ «КРЕДОБАНК», Львів Посада: Від спеціаліста до головного спеціаліста, куратора роботи філій і відділень банку від головного офісу банку по напрямкам роздрібного продажу та реструктуризації кредитів фізичних осіб ПАТ "КРЕДОБАНК" Функціональні обов'язки: Функціональні обов’язки визначались в залежності від Департаменту банку і займаної посади відповідно до внутрішніх нормативних положень департаментів: Департамент реструктуризації і стягнення – головний спеціалістаналітик (17 місяців) Департамент роздрібного бізнесу ведучий а пізніше головний спеціаліст, куратор філій (37 місяців) Департамент обслуговування правління старший спеціаліст, секретар КУАПіТ (16 місяців) Департамент оцінки фінансових ризиків – спеціаліст (11 місяців)
|
Відомості:
Професійні навички: Професійний досвід і практичні навички з ефективної організації роботи і управління персоналом. Навички стратегічного планування і системного аналізу. Навички проведення ділових переговорів. Знання техніки і психології продаж. Навички з проведення презентацій і підбору персоналуОсобисті якості: Комунікабельний, відповідальний, цілеспрямований, енергійний, мобільний, аналітичний склад розуму, організаторські здібності, харизматичність, максималізм, націленість на результат. |