C 09.2024 по теперішній час (1 рік 3 міс.)
В компанії: Комерційний банк, Київ Посада: Провідний економіст по роботі з фізичними особами Функціональні обов'язки: Консультація та обслуговування клієнтівфізичних осіб за продуктами та послугами Банку; комплексний продаж банківських продуктів та послуг фізичним особам (платіжні картки, депозити, перекази, страховки тощо);оформлення та обслуговування кредитних угод за діючими кредитними продуктами;укладення з фізичними особами договорів на відкриття карткових, депозитних та поточних рахунків, рахунків на відкриття банківських платіжних карт;виконання поточних операцій з обслуговування рахунків;інформування клієнтівфізичних осіб стосовно діючих банківсьих продуктів/акцій шляхом продзвону діючої клієнської бази з CRM;супроводження портфелю фізичних осіб;Виконання планових показників відділення
C 09.2022 по 02.2024 (1 рік 5 міс.)
В компанії: ДНЗ № 611, Київ Посада: Вихователь дитячого садочка Функціональні обов'язки: Робота з дітьми із затримкою мовленнєвого розвитку. Заняття з дітками; розробка занять з діткамивідповідно до плану; розробка плану по роботі з дітками; розробка відеозанять та інше
C 09.2018 по 09.2022 (4 роки )
В компанії: АТ «Укрбудінвестбанк» (УБІБ), Головний офіс, Київ Посада: Головний спеціаліст відділу супроводження мережі відділень Департаменту регіональної мережі Функціональні обов'язки: 2019р. – 2022р. Перебувала у декретній відпустціФункціональні обов’язки, які повторюють в повній або частковій мірі досвід з попередніх місць роботи: Супровід відділень Банку на етапі їх відкриття, а саме: заведення в АБС Б2 Тарифів Банку з розрахунковокасового обслуговування (Платежі населення); депозитних ставок в АБС Б2 при їх зміні; індивідуальних Тарифів на платежі населення та розрахунковокасове обслуговування Банку; Моніторинг та аналіз ринку послуг та тарифів для юридичних та фізичних осіб. Контроль за відповідністю інформації (тарифів та типових форм договорів) розміщених на сайті Банку; Щоденна робота з відділеннями відносно погодження індивідуальних Тарифів Банку для клієнтів фізичних осіб в частині розрахунковокасового обслуговування, карткових продуктів, індивідуальних ставок по депозитам фізичних осіб; Робота з великими масивами даних в Microsoft EXEL Являлась секретарем Тарифного комітету: аналіз та підготовка індивідуальних пропозицій для клієнтів Банку; винесення на розгляд ТК; співпраця з Департаментом інформаційних технологій при заведенні нових або не стандартних умов обслуговування юридичних та фізичних осіб до АБС; доведення інформації (рішень Тарифного комітету) до відділень/дирекцій; формування, наповнення та підтримка в актуальному стані бази (формат EXEL) з індивідуальними тарифами/умовами обслуговування юридичних та фізичних осіб Банку
C 05.2015 по 08.2018 (3 роки 3 міс.)
В компанії: ТМ «ТЮСО» Ювелирный телемагазин , Київ Посада: Керівник сектору клієнтського сервісу (робота з претензіями, рекламаціями) Функціональні обов'язки: Систематизація та аналіз звернень клієнтів; аналітика; покращення якості обслуговування клієнтів шляхом впровадження змін в систему роботи сектора; розробка внутрішніх правил, інструкцій/регламентів роботи сектору з метою підвищення ефективності праці спеціалістів; розробка правил, процедур по взаємодії між відділами, з метою покращення сервісу в роботі з клієнтами; розробка, удосконалення і модернізація системи централізованої звітності по зверненням клієнтів; впроваджувала мотивацію співробітників сектору; контролювала виконання показників сектору; розробка та впровадження системи KPI по сектору; систематизація роботи сектору; Досягнення: Вибудувала та впровадила систему KPI з «0», необхідної для досягнення цілей сектору сервісфактор; розробила та впровадила доопрацювання (автоматизувала) в 1С реєстрацію звернень клієнтів; систематизувала контроль звернень та правильність їй вирішення. Розробила інструкції, регламенти, правила для роботи співробітників секторуТравень 2015р. – Лютий 2016 р ТМ «ТЮСО» Посада: Спеціаліст по роботі с клієнтами сектора клієнтського сервісу (робота з рекламаціями)Досягла 80% рівня задоволеності клієнтів у вирішенні їх звернень (питань/скарг) у зв’язку з чим була підвищена до посади Керівника сектору клієнтського сектору
C 11.2011 по 12.2013 (2 роки 1 міс.)
В компанії: ПАТ КБ The Bank «ФІНАНСОВА ІНІЦІАТИВА»/ Головний офіс , Київ Посада: Головний економіст Управління розвитку регіональної мережі Департаменту роздрібного бізнесу Функціональні обов'язки: Аналіз та контроль виконання планових показників по ресурсам та комісійним доходам регіональними управліннями та відділеннями Банку;Збір та підготовка документів до НБУ для внесення до державного реєстру НБУ інформації про відкриття нових відділень, закриття, переїзду збиткових точок продажів;Контроль за дохідністю договорів на прийом платежів та розрахунково касових операцій;Контроль та актуалізація тарифів банку.Супровід відділення на етапі їх відкриття, закриття, переїзду а саме: контроль процесу прийомупередачі відділень, контроль формування перших проводок на відділеннях, надання доступів до банківських програм новим співробітникам;Розробка аналітичних звітів (таблиці) для керівництва Банку в межах своїх функціональних обов'язків;Являлась секретарем Тарифного комітету: Формування протоколів Тарифного комітету; Погодження з профільними підрозділами Банку та членами Тарифного комітету; Доведення затверджені Тарифи/умови до структурних підрозділів Банку. А також: Ведення спец. проекту з ВАБ Банком по продукту «Кредит готівкою», а саме: Аналіз та підсумок по виданим кредитам відділеннями;Збір та перевірка кредитних справ клієнтів сформованих на відділенняхКонтроль нарахування та розподіл комісійного доходу між відділеннями Банку у відповідності з сформованим реєстром виданих кредитів за поточний місяць.
C 03.2007 по 09.2011 (4 роки 6 міс.)
В компанії: ВАТ КБ «НАДРА», Київ Посада: Головний економіст відділу планування та моніторингу роздрібного бізнесу Функціональні обов'язки: Розробка, погодження та доведення до регіональних управлінь планів продажу банківських продуктів для роздрібного бізнесу; Моніторинг/аналіз виконання планових показників;Підготовка звітності для НБУ по запиту НБУ;Формування щоденної, щотижневої, щомісячної звітності по депозитам, кредитам, картковим рахункам (залишки по ним);Моніторинг якості кредитного портфелю, переоформлення/оформлення депозитів; Приймала участь у розробці та затвердженні регламентів Банку по реструктуризації кредитних Продуктів (погодження з підрозділами, внесення доповнень в Продукт, доведення до регіональної мережі Банку).Посада: Радник Центру сегментації та організації обслуговування масових клієнтів Департаменту продажу фізичним особам Генерального департаменту роздрібних продуктів та сегментівАналіз виконання планових показників регіональними управліннями; Аналіз ефективності спеціальних пропозицій Банку, Акцій для фізичних осіб направлених на збільшення ліквідності Банку та покращення якості кредитного портфелю;Участь у розробці пропозицій по впровадженню нових Акцій по реструктуризації кредитної заборгованості для фізичних осіб;Робота з запереченнями клієнтів;Підготовка відповідей на листи НБУ, Банків та інших організацій в межах компетентності Центру Менеджер по роботі з фізичними особамиКасир відділення
|