C 02.2012 по теперішній час (13 років 9 міс.)
В компанії: ПАТ "Укрсоцбанк", Київ Посада: Провідний економіст відділу спеціальних кредитів приватних клієнтів Управління спеціальних кредитів Департаменту ризиків у Північному комерційному макрорегіоні (м. Київ) Функціональні обов'язки: Розробка, попереднє погодження та обговорення (за необхідності, разом з бізнес-підрозділом) з клієнтом стратегії реструктуризації, підготовка (разом з бізнес-підрозділом) та подання на розгляд уповноважених органів / осіб запитів (пропозицій) щодо реструктуризації кредитної заборгованості клієнтів, проведення переговорів з клієнтами щодо умов та опцій проведення реструктуризації, координація діяльності інших підрозділів, залучених до процесу реструктуризації (бізнес-підрозділів, юридичних підрозділів, підрозділів по роботі з заставним майном, підрозділів по роботі з проблемною заборгованістю, підрозділів банківської безпеки тощо), впровадження (в координації з бізнес-підрозділами та юридичними підрозділами) рішення уповноважених органів / осіб щодо реструктуризації кредитної заборгованості, контроль за кредитними операціями, переданими на супроводження до Відділу: поглиблений аналіз фінансового стану клієнта, контроль грошових потоків, консультування та підтримка боржника для покращення структури забезпечення, періодичні перегляди заборгованості щодо дотримання умов кредитування тощо, надання підтримки (надання інформації щодо клієнта, надання рекомендацій при складанні планів заходів) підрозділам по роботі з проблемною заборгованістю у процесі роботи з клієнтами Банку, які не погодилися на реструктуризацію заборгованості або перейшли до категорії „Проблемний” (Workout) у процесі виконання рішення щодо реструктуризації, оцінка кредитоспроможності клієнтів-позичальників, заборгованість яких передана на супроводження до Відділу, вибіркові перевірки (за операціями з сумами понад визначений ліміт) та підтвердження правильності визначення класу клієнтів-позичальників, заборгованість яких передана на супроводження до Відділу, стану обслуговування боргу та категорій кредитних операцій з такими клієнтами при розрахунку резервів під кредитні ризики, надання пояснень, додаткової інформації, відповідей на запитання підрозділу реструктуризації Головного офісу щодо реструктуризації кредитних операцій з клієнтами, рішення щодо яких знаходиться в компетенції Головного офісу, підготовка звітності в межах компетенції, підтримання в актуальному стані аналітичних параметрів, що вводяться до інформаційних систем Банку та відносяться до компетенції Відділу (відповідно до внутрішніх документів Банку).
C 10.2011 по 01.2012 (3 міс.)
В компанії: ПАТ "Укрсоцбанк", Київ Посада: Провідний економіст відділу роздрібного обслуговування фізичних осіб Деміївського відділення № 380 групи відділень №3 у складі департаменту роздрібних продаж Північного комерційного макрорегіону (м. Київ) Функціональні обов'язки: Надання основного спектру послуг із продажу банківських продуктів клієнтам сегменту заможних клієнтів. Залучення клієнтів сегменту заможних клієнтів на обслуговування:- дистанційне залучення клієнтів на обслуговування (телефонні дзвінки, листування).- проведення зустрічей, надання консультацій потенційним клієнтам на території відділення.- залучення клієнтів на дистанційне обслуговування та ін.супутні послуги.Виконання згідно з вимогами нормативних правових актів НБУ та внутрішніх нормативних документів Банку наступних функцій: - ідентифікація нових клієнтів та наступна ідентифікація клієнтів при здійсненні ними банківських операцій; - прийом від клієнтів документів для укладання договорів із надання банківських послуг та їх перевірка;- оформлення договорів банківських рахунків, вкладів, карткових рахунків, кредитів та інших договорів із банківського обслуговування;- ведення книг реєстрації договорів;- формування юридичних справ із обслуговування рахунків клієнтів, їх передача до бек-офісу бізнесів;- видача виписок за рахунками та довідок за запитами клієнтів;- прийом розпоряджень клієнтів на проведення операцій за їх рахунками, передача розпоряджень до бек-офісу бізнесів для їх виконання.Обслуговування заможних клієнтів по платіжним карткам:- встановлення/ зняття обмежень по операціям із використанням платіжних карток.- знищення невиданих платіжних карток та ПІН-конвертів.- отримання платіжних карток та ПІН-конвертів у підзвіт від філії / макрорегіону.- обслуговування клієнтів при перевипуску / закінченню терміну дяї платіжної картки.- обслуговування клієнтів по операціям із арештованими платіжними картками. - організація робот и з клієнтами по погашенню простроченої заборгованості по платіжним карткам.- підключення клієнта до Інтернет-Клієнт-Банку.- підключення послуги договірного списання коштів (SPO).- підключення клієнта до додаткових послуг за картковим рахунком:- інтернет-банкінгу або інших систем дистанційного обслуговування клієнтів;- мобільного банкінгу;- мобільних платежів;- виписок на Е-mail та інших супутніх послуг. Обслуговування заможних клієнтів по кредитам: - проведення оцінки фінансового стану клієнта та визначення групи ризику клієнта при оформленні кредитних продуктів;- взаємодія із іншими підрозділами банку із питань надання кредиту, підготовка висновків щодо можливості видачі кредиту до розгляду відповідного кредитного комітету, організація процесу надання кредиту;- реструктуризація заборгованості позичальників фізичних осіб- обслуговування клієнтів за операціми по погашенню кредиту.- обслуговування клієнтів при здійсненні операцій заміни сторони кредитування.- перестрахування предмету застави позичальника фізичної особи.- проведення роботи з клієнтами, що мають проблемну заборгованість шляхом здійснення переговорів у телефонному режимі та безпосередньо на зустрічах. Робота із власним потртфелем заможних клієнтів та виконання персональних планів.
C 11.2006 по 06.2011 (4 роки 7 міс.)
В компанії: АТ Дельта Банк, Київ Посада: Інспектор кредитний Функціональні обов'язки: Пошук клієнтів, активний продаж банківських продуктів, укладання та підписання кредитних договорів, укладання договорів поруки, укладання договорів банківського та карткового рахунку, укладання додаткових угод, укладання та підписання договорів страхування, надання інформації страхувальникам про напрямок дій в разі настання страхового випадку, укладання договорів банківського вкладу,моніторинг клієнтів.
|