C 01.2011 по 01.2012 (1 рік )
В компанії: СК Брокбізнес (страхування), Київ Посада: Завідуючий канцелярії Функціональні обов'язки: Реєстрація та розподіл вхідної та вихідної кореспонденції;
Реєстрація та контроль строків дії довіреностей від компанії;
Перевірка документів на правильність оформлення, згідно встановлених правил у компанії;
Допомога та консультації працівників компанії, щодо складання документів;
Контроль виконання договірних зобов’язань перевізником (кур"єрська служба).;
Контроль за документообігом компанії (Канцелярія);
Контроль за розподілом документів та термінами надання відповідей;
Контроль за правильністю наповнення баз даних реєстрації вхідної, вихідної кореспонденції, наказів з діяльності компанії, розпоряджень, доручень;
Розробка та впровадження положень по документообігу;
Контроль за дотриманням затвердженими норма оформлення документів компанії;
Звітування перед безпосереднім керівником про виконану роботу;
C 06.2010 по 09.2010 (3 міс.)
В компанії: ТОВ "ДВС-Україна" (фармацефтична), Київ Посада: Діловод Функціональні обов'язки: Реєстрація вхідної, вихідної документації;
реєстрація та контроль строків дії довіреностей від компанії;
перевірка документів на правильність оформлення, згідно встановлених правил у компанії
допомога та консультації працівників компанії, щодо складання документів;
складання реєстрів та передача документів на підпис директору;
розробка інструкції з документообігу, згідно вимог до оформлення документів у відповідності з діючими стандартами;
формування справ;
складання розпоряджень керівництва;
підготовка звичайного документообігу до переходу до електронного документообігу;
контроль за розподілом документів та термінами надання відповідей;
звітування перед безпосереднім керівником про виконану роботу;
виконання окремих завдань безпосереднього керівника.
C 09.2009 по 02.2010 (5 міс.)
В компанії: ТОВ "Фаберпак", Київ Посада: Заступник генерального директора Функціональні обов'язки: Організація та координація діяльності роботи підприємства;
3дійснення розробки нових напрямків;
Проведення переговорів з компаніями підрядниками та потенційними партнерами;
Контроль виконання договірних зобов’язань;
Організація виробничого процесу по упаковки продукції;
Контроль за документообігом компанії.
C 04.2009 по 07.2009 (3 міс.)
В компанії: Актив-банк, Київ Посада: Провідний фахівкць управління загального діловодства Функціональні обов'язки: Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції; оформлення та відправлення кореспонденції за допомогою Укрпошти; співпраця з кур"єрськими службами України; контрольза використанням бланків; Звітування перед безпосереднім керівником про виконану роботу; Виконання окремих завдань безпосереднього керівника.
C 04.2007 по 02.2009 (1 рік 10 міс.)
В компанії: ЗАТ Догмат Україна, Київ Посада: Керівник відділу документообігу та управління інформаційними потоками Функціональні обов'язки: Організація та координація діяльності роботи відділу і керування співробітниками відділу; 3дійснення розробки нових напрямків у роботі відділу; Вживання заходів щодо виконання певного (обумовленого) обсягу робіт відділу; Проведення переговорів з компаніями перевізниками;
Контроль виконання договірних зобов’язань перевізником; Контроль за документообігом компанії (Канцелярія); Контроль за розподілом документів та термінами надання відповідей; Контроль за правильністю наповнення баз даних реєстрації вхідної, вихідної кореспонденції, наказів з діяльності компанії, розпоряджень, доручень; Розробка та впровадження положень по документообігу; Контроль за дотриманням затвердженими норма оформлення документів компанії; Звітування перед безпосереднім керівником про виконану роботу; Виконання окремих завдань безпосереднього керівника;
Нарахування заробітної плати та премій працівникам відділу, згідно відпрацьованого часу та виконаної роботи. Побудова та налагодження роботи Канцелярії компанії.
C 07.2004 по 03.2007 (2 роки 8 міс.)
В компанії: ЗАТ Догмат Україна, Київ Посада: Асистент правління Функціональні обов'язки: Виконання доручень Правління; Складання листів; Складання наказів;
Ведення протоколів засідання Правління; Організація відряджень за кордон;
Реєстрація та розподіл вхідної та вихідної кореспонденції; Розподіл вхідних дзвінків; Замовлення квитків на авіапереліт; Організація зустрічей; Прийом відвідувачів; Організація роботи секретарів Правління.
C 11.2003 по 06.2004 (7 міс.)
В компанії: ТОВ СРС, Київ Посада: Секретар Функціональні обов'язки: Складання листів та внутрішніх наказів, Набір документів та договорів,
Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, Розшифрування аудіо записів (оформлення в електронному вигляді), Складання та ведення бази клієнтів, Вхідні та вихідні дзвінки.
C 04.2002 по 10.2003 (1 рік 6 міс.)
В компанії: Редакція газети все про бухгалтерський облік, Київ Посада: Діловод Функціональні обов'язки: Діловодство, Встановлення контактів та підтримка співпраці з податковими службами м. Києва та регіонів України (співпраця з податковими службами 23 областей. Були залученні до написання статей до газети максимальна кількість працівників податкових служб. На початку роботи на даній посаді були задіяни 4 області по Україні, на момент мого звільнення 23 області.
C 01.2000 по 03.2002 (2 роки 2 міс.)
В компанії: Державне підприємство Кіровоградський регіональний кадастровий центр земельного кадастру, Олександрія Посада: Спеціаліст Функціональні обов'язки: Підготовка повного пакету документів, які підтверджують право оренди землі, для нотаріального завірення; Діловодство (ділова переписка, внутрішні накази та інше); Консультації з питань виділення земельних ділянок в оренду; Первинна бухгалтерія (рахунки-фактури, накладні, платіжні доручення).
|