Рубрикатор
Вакансии    Резюме

Организация и развитие продаж
Автотранспортное страхование
Страхование имущества
Страхование жизни
Медицинское страхование
Корпоративное страхование
Страхование рисков
Андеррайтинг
Актуарные расчеты
Перестрахование
Урегулирование убытков
Аварийный комисcар
Работа с агентами
Страховой агент
Развитие региональной сети
Финансовo-экономический отдел
Операционное сопровождение
Информационные технологии
Маркетинг и реклама
Юридическая служба
Разработка продуктов и методология
Управление персоналом
Служба безопасности
Делопроизводство
Административно-хозяйственная часть
Филиалы и отделения СК (руководители)
Разное
 
 
 
 
Быстрый поиск                        Расширенный поиск резюме
  Город
  Раздел
Ключевые слова
Резюме № 12727

> >
Город : Киев
Категория: Резюме в страховании
Подкатегория: Делопроизводство
Резюме № 12727
Опубликовано: 06.01.2012 г.
Рубрика: Делопроизводство

Діловод / керівник загального відділу

Стартовый оклад: 3500 грн.
Тип работы: Полный рабочий день

Личная информация
Город проживания: Киев
Образование: неоконченное высше
Дата рождения: 11.03.1976 г. (44 года )
Пол: Женский
Семейное положение: Не состою в браке, есть дети
Опыт работы
C 01.2011 по 01.2012 (1 год )
В компании: СК Брокбізнес (страхування), Киев
Должность: Завідуючий канцелярії
Функциональные обязанности:
Реєстрація та розподіл вхідної та вихідної кореспонденції; Реєстрація та контроль строків дії довіреностей від компанії; Перевірка документів на правильність оформлення, згідно встановлених правил у компанії; Допомога та консультації працівників компанії, щодо складання документів; Контроль виконання договірних зобов’язань перевізником (кур"єрська служба).; Контроль за документообігом компанії (Канцелярія); Контроль за розподілом документів та термінами надання відповідей; Контроль за правильністю наповнення баз даних реєстрації вхідної, вихідної кореспонденції, наказів з діяльності компанії, розпоряджень, доручень; Розробка та впровадження положень по документообігу; Контроль за дотриманням затвердженими норма оформлення документів компанії; Звітування перед безпосереднім керівником про виконану роботу;


C 06.2010 по 09.2010 (3 мес.)
В компании: ТОВ "ДВС-Україна" (фармацефтична), Киев
Должность: Діловод
Функциональные обязанности:
Реєстрація вхідної, вихідної документації; реєстрація та контроль строків дії довіреностей від компанії; перевірка документів на правильність оформлення, згідно встановлених правил у компанії допомога та консультації працівників компанії, щодо складання документів; складання реєстрів та передача документів на підпис директору; розробка інструкції з документообігу, згідно вимог до оформлення документів у відповідності з діючими стандартами; формування справ; складання розпоряджень керівництва; підготовка звичайного документообігу до переходу до електронного документообігу; контроль за розподілом документів та термінами надання відповідей; звітування перед безпосереднім керівником про виконану роботу; виконання окремих завдань безпосереднього керівника.


C 09.2009 по 02.2010 (5 мес.)
В компании: ТОВ "Фаберпак", Киев
Должность: Заступник генерального директора
Функциональные обязанности:
Організація та координація діяльності роботи підприємства; 3дійснення розробки нових напрямків; Проведення переговорів з компаніями підрядниками та потенційними партнерами; Контроль виконання договірних зобов’язань; Організація виробничого процесу по упаковки продукції; Контроль за документообігом компанії.


C 04.2009 по 07.2009 (3 мес.)
В компании: Актив-банк, Киев
Должность: Провідний фахівкць управління загального діловодства
Функциональные обязанности:
Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції; оформлення та відправлення кореспонденції за допомогою Укрпошти; співпраця з кур"єрськими службами України; контрольза використанням бланків; Звітування перед безпосереднім керівником про виконану роботу; Виконання окремих завдань безпосереднього керівника.


C 04.2007 по 02.2009 (1 год 10 мес.)
В компании: ЗАТ Догмат Україна, Киев
Должность: Керівник відділу документообігу та управління інформаційними потоками
Функциональные обязанности:
Організація та координація діяльності роботи відділу і керування співробітниками відділу; 3дійснення розробки нових напрямків у роботі відділу; Вживання заходів щодо виконання певного (обумовленого) обсягу робіт відділу; Проведення переговорів з компаніями перевізниками; Контроль виконання договірних зобов’язань перевізником; Контроль за документообігом компанії (Канцелярія); Контроль за розподілом документів та термінами надання відповідей; Контроль за правильністю наповнення баз даних реєстрації вхідної, вихідної кореспонденції, наказів з діяльності компанії, розпоряджень, доручень; Розробка та впровадження положень по документообігу; Контроль за дотриманням затвердженими норма оформлення документів компанії; Звітування перед безпосереднім керівником про виконану роботу; Виконання окремих завдань безпосереднього керівника; Нарахування заробітної плати та премій працівникам відділу, згідно відпрацьованого часу та виконаної роботи. Побудова та налагодження роботи Канцелярії компанії.


C 07.2004 по 03.2007 (2 года 8 мес.)
В компании: ЗАТ Догмат Україна, Киев
Должность: Асистент правління
Функциональные обязанности:
Виконання доручень Правління; Складання листів; Складання наказів; Ведення протоколів засідання Правління; Організація відряджень за кордон; Реєстрація та розподіл вхідної та вихідної кореспонденції; Розподіл вхідних дзвінків; Замовлення квитків на авіапереліт; Організація зустрічей; Прийом відвідувачів; Організація роботи секретарів Правління.


C 11.2003 по 06.2004 (7 мес.)
В компании: ТОВ СРС, Киев
Должность: Секретар
Функциональные обязанности:
Складання листів та внутрішніх наказів, Набір документів та договорів, Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, Розшифрування аудіо записів (оформлення в електронному вигляді), Складання та ведення бази клієнтів, Вхідні та вихідні дзвінки.


C 04.2002 по 10.2003 (1 год 6 мес.)
В компании: Редакція газети все про бухгалтерський облік, Киев
Должность: Діловод
Функциональные обязанности:
Діловодство, Встановлення контактів та підтримка співпраці з податковими службами м. Києва та регіонів України (співпраця з податковими службами 23 областей. Були залученні до написання статей до газети максимальна кількість працівників податкових служб. На початку роботи на даній посаді були задіяни 4 області по Україні, на момент мого звільнення 23 області.


C 01.2000 по 03.2002 (2 года 2 мес.)
В компании: Державне підприємство Кіровоградський регіональний кадастровий центр земельного кадастру, Олександрія
Должность: Спеціаліст
Функциональные обязанности:
Підготовка повного пакету документів, які підтверджують право оренди землі, для нотаріального завірення; Діловодство (ділова переписка, внутрішні накази та інше); Консультації з питань виділення земельних ділянок в оренду; Первинна бухгалтерія (рахунки-фактури, накладні, платіжні доручення).


Образование
Учебное заведение: Олександрійський індустріальний технікум
Дата окончания: 1996-06-01
Факультет: Виробництво електронних та електричних засобів автоматизації
Специальность: Технік-електронік

Курсы и тренинги
Название курса/тренинга: Менеджер прокладає курс
Компания: Еврокредит
Город: Киев Период: 16 годин Дата: 01.04.2008

Уровень владения компьютером: продвинутый пользователь
Компьютерные навыки: Ms word, ms excel, power point 1С поштовими системами (the bat, outlook express), Інтернет.

Дополнительная информация
Наиболее важные достижения в жизни и карьере:
Організація та налагодження документообігу з "0" у компанії ЗАТ "Догмат Україна"
Сведения: Пунктуальність, комунікабельність, відповідальність, творчий підхід до роботи, опит роботи з широким колом людей, вміння вести переговори з клієнтами та потенційними партнерами; вміння розподіляти роботу та працювати з великим об’ємом інформації в жорсткі строки.
Занятия в свободное время (любимый спорт, хобби и т.д.): Велотуризм

Распечатать
Сохранить на компьютере
 
+ Добавить

 
 
 
 
 
 
Ссылки
работа банк вакансии работа банк работа для страховщиков работа в страховании универсал банк работа вакансии в финансах резюме финансиста резюме руководителей pzu украина работа альфа банк киев работа в финансах архив вакансий работа в страховой компании работа в эльдорадо работа в новой линии работа в softserves работа в приватбанке работа в банке работа universal bank начальник отделения работа в киеве работа в банке пиреус банк работа в comfy вакансии в банках вакансии банков работа в банках киева работа в socar работа в wog онлайн кредит на банковскую карту вакансии сбербанк страховой агент работа otp bank работа для финансистов otp bank кредитный эксперт вакансии банков работа в райффайзен банк аваль работа в ощадбанке работа в укрэксимбанке работа в кредобанк финстаф фінстаф вакансии банков украины работа в сбербанке работа в таскомбанк работа в сильпо банковские вакансии работа новая почта отп банк начальник отделения киев фінстафф работа в рошен работа для банкиров работа в эпицентр работа в укрсиббанке работа в пзу украина
 
 



На главную | Каталог вакансий | Каталог резюме
Работа по городам | Добавить вакансию | Добавить резюме
Пользовательское соглашение | Карта сайта | Партнеры | Контакты

Узнайте о новых вакансиях первыми.

Подписывайтесь!