C 10.2007 по теперішній час (17 років 9 міс.)
В компанії: Плюс Банк, Івано-Франківськ Посада: Інженер сектору супроводу користувачі та клієнтів / керівник напряму (help desk/service desk) Функціональні обов'язки: Сектор супроводу користувачів та клієнтів (підрозділ банку, який відповідає за безпроблемну роботу банку і його відділень, вирішення виникнувши проблем в сфері ІТ та телекомунікації). Help desk – єдина точка звернень з проблемами у сфері ІТ та телекомунікації, в якій дзвінки фіксуються, по можливості вирішуються працівниками сектору, якщо ж ні то переадресовуються відповідним інженерам департаменту ІТ та телекомунікації, та контролюється процес виконання. Формується звітність по найбільш поширеним зверненням і надаються рекомендації по виключення звернень, з такими проблемами.
C 05.2007 по 08.2007 (3 міс.)
В компанії: Альфа-Банк, Івано-Франківськ Посада: Спеціаліст відділу забезпечення продаж Функціональні обов'язки: Відділ забезпечення продаж (відділ продажу товару в кредит, а саме оформлення кредиту в магазині, на товар який обрав клієнт).
Робота з клієнтами – залучення клієнта, консультація-презентація банку, кредитних продуктів, умов кредитування. Робота з документами – ідентифікація особистості за паспортом, перевірка документів на оригінальність, підписання договорів.
C 06.2006 по 03.2007 (9 міс.)
В компанії: City com/aventures group, Івано-Франківськ Посада: В.о. старшого консультанта Функціональні обов'язки: Робота з клієнтами – вияснення потреб клієнта з приводу придбання будь-якої техніки з даного відділу, консультації клієнтів по-техніці, проведення продажі, перевірка та виписування гарантійного листа.
Робота з товаром – прийом-відправка товару, викладка товару, перевірка цілісності товару, встановлення для клієнтів ліцензійного програмного забезпечення придбаного в магазині на техніку придбану в магазині.
Робота з робочим комп‘ютером – робота в операційній системі ms windows xp pe sp2, програмами ms outlook express, 1С:Підприємство, open office.
Виконуючий обов‘язки старшого продавця – координація роботи інших продавців даного відділу, робота з проблемними клієнтами, вирішення проблем на відділі, замовлення товару, моніторинг цін-асортименту конкурентів.
|