C 05.2012 по теперішній час (11 років 10 міс.)
В компанії: АБ "Укргазбанк", Київ Посада: Начальник відділу документарного забезпечення операцій Функціональні обов'язки: Пошук, консультування та залучення корпоративних клієнтів на обслуговування за документарними операціями. Отримання та аналіз пакету документів, підготовка та винесення на розгляд Кредитного комітету пропозицій щодо надання послуг з документарних операцій, якщо необхідно, проведення поглибленого фінансового аналізу, для підготовки кредитного резюме. Забезпечення процесу відкриття, закриття та обслуговування рахунків за документарними та кредитними операціями, підготовка до укладання, супровід процесу укладання (безпосереднє укладання) договорів щодо проведення документарних операцій(договори про надання акредитивів, гарантій, кредитні договори та договори застави). Перевірка наданих до банку документів за акредитивами та/або гарантіями та/або інкасо на відповідність їх умовам міжнародних правил. Підготовка документів для участі Банку у конкурсних торгах на закупівлю фінансових послуг. Участь у відкритих торгах. Ведення реєстру договорів за документарними, кредитними операціями. Підготовка розпоряджень відповідним підрозділам банку на відкриття рахунків, переказ коштів, здійснення бухгалтерських проводок при здійсненні документарних та кредитних операцій. Формування, ведення та зберігання справ за документарними, кредитними операціями. Здійснення контролю за своєчасною сплатою (нарахуванням) комісій. Постійний аналіз, моніторинг та узагальнення змін, які відбуваються в законодавчій та нормативній базах. Листування, за необхідністю здійснення запитів з різними державними та комерційними організаціями та установами. Внесення пропозицій до процедур і положень, які регламентують процес обслуговування документарних операцій. Здійснення постійного аналізу змін в ринковій кон’юнктурі з метою оперативного виявлення негативних тенденцій та своєчасного прийняття заходів щодо зменшення ризиків невиконання клієнтами зобов’язань за документарними операціями. Внесення пропозицій щодо вартості (тарифікації) банківських продуктів та послуг, зміни умов діючих та розроблення нових банківських продуктів з документарних операцій. Розробка та проведення навчальних семінарів (стажувань, тестувань, навчальних програм тощо) з документарних операцій; складання звітності по операціях, номенклатури справ, ведення діловодства та архівної справи.ВАТ “ПІРЕУС БАНК МКВ”Головний Спеціаліст відділу документарних операцій Управління адміністрування кредитних операцій Операційноорганізаційного департаменту листопад 2010 травень 2012 Аналіз та структурування угод по торговому фінансуванню. Проведення аналізу контрактів, складання платіжної частини та інших статей контрактів з використанням акредитивів та гарантій. Підготовка висновків та пропозицій для розгляду відповідними комітетами банку (кредитний, тарифний). Підписання кредитних договорів, договорів застави та порук. Написання процедур та положень, які регламентують процес обслуговування документарних інструментів Здійснення відкриття рахунків, необхідних для обслуговування акредитивів, гарантій, авалів, а також закриття вказаних рахунків. Здійснення бухгалтерського оформлення акредитивів, гарантій, авалів, відображення в обліку застав. Здійснення своєчасного оновленням обов’язкових параметрів рахунків, що відкриваються для обслуговування акредитивів, гарантій, авалів. Створення, верифікація та авторизація повідомлень по документарним операція в системі SWIFT. Здійснення авізування вхідних акредитивів та гарантій. Проведення платежів по документарним операціям Підготовка відповідей на запити клієнтів, інших банків, аудиторів щодо операцій документарним операціям
C 11.2010 по 05.2012 (1 рік 6 міс.)
В компанії: ВАТ «ПІРЕУС БАНК МКБ», Київ Посада: Головний Cпеціаліст відділу документарних операцій Управління адміністрування кредитних операцій Операційно-організаційного департаменту Функціональні обов'язки: Аналіз та структурування угод по торговому фінансуванню.Проведення аналізу контрактів, складання платіжної частини та інших статей контрактів з використанням акредитивів та гарантій.Підготовка висновків та пропозицій для розгляду відповідними комітетами банку (кредитний, тарифний).Підписання кредитних договорів, договорів застави та порук.Написання процедур та положень, які регламентують процес обслуговування документарних інструментівЗдійснення відкриття рахунків, необхідних для обслуговування акредитивів, гарантій, авалів, а також закриття вказаних рахунків.Здійснення бухгалтерського оформлення акредитивів, гарантій, авалів, відображення в обліку застав.Здійснення своєчасного оновленням обов’язкових параметрів рахунків, що відкриваються для обслуговування акредитивів, гарантій, авалів.Створення, верифікація та авторизація повідомлень по документарним операція в системі SWIFT.Здійснення авізування вхідних акредитивів та гарантій.Проведення платежів по документарним операціямПідготовка відповідей на запити клієнтів, інших банків, аудиторів щодо операцій документарним операціям.
C 07.2008 по 09.2010 (2 роки 2 міс.)
В компанії: АТ «Брокбізнесбанк», Київ Посада: Економіст відділу структурування та супроводження проектів управління торгового фінансування та документарних операцій департаменту міжнародного бізнесу Функціональні обов'язки: Розробка та впровадження продуктів та послуг у сфері документарних операцій, розробка пропозицій щодо впровадження сучасних банківських інструментів в галузі документарних операцій.
Надання пропозицій щодо оптимізації структурування проведення документарних операцій, критеріїв тарифної політики, політики ризиків в сфері проведення цих операцій.
Вивчення потреб клієнта у проведенні документарної операції та/або операції з торгового фінансування, розробка структури операції, розробка фінансової частини зовнішньоекономічного контракту, відпрацювання та узгодження текстів документарних інструментів.
Підготовка проведення документарної операції та узгодження умов її проведення з відповідальними підрозділами Банку, підготовка висновків для Кредитної ради та/або Кредитного комітету, узгодження з іноземними фінансовими інститутами умов проведення документарної операції або операції з торгового фінансування.
Здійснення контролю виконання планових завдань стосовно об’єму портфеля документарних операцій та операцій з торгового фінансування, їх доходності, обсягу комісійних доходів, забезпечення оптимізації витрат за цими операціями, підготовка зведеної інформації стосовно портфелю документарних операцій та операцій з торгового фінансування, його доходності тощо.
C 06.2006 по 07.2008 (2 роки 1 міс.)
В компанії: ТОВ "Прок-бизнес", Київ Посада: Економіст Функціональні обов'язки: Керівництво науково-економічним та організаційно-економічним забезпеченням діяльності підприємства.
Розробка та організація впровадження заходів щодо підвищення продуктивності, ефективності та рентабельності виробництва, якості продукції, зниження собівартості, забезпечення зростання продуктивності праці, досягнення ефективних результатів за умов раціоналізації витрат матеріальних, трудових і фінансових ресурсів.
Координація діяльності економічних підрозділів підприємства щодо складання перспективних планів роботи в умовах конкуренції згідно з укладеними господарськими договорами, розробки поточних планів з необхідними обґрунтуваннями і розрахунками, організаційно-технічних заходів з удосконалення господарського механізму, економічної діяльності, виявлення і використання резервів виробництва.
Сприяння підвищенню обґрунтованості економічних розрахунків, установленню планових показників.
Проведення роботи з удосконалення планування економічних показників діяльності підрозділів підприємства, досягнення високого рівня їх обґрунтованості, створення і поліпшення нормативної бази планування, норм витрат товарно-матеріальних цінностей, обігових коштів і використання виробничих потужностей.
Забезпечення суворого додержання режиму економії матеріальних, трудових і фінансових ресурсів на усіх напрямах господарської діяльності підприємства.
Проведення роботи з удосконалення організації виробництва,підготовка пропозиції, спрямованих на підвищення продуктивності праці та ефективності виробництва, зміцнення господарської самостійності підприємства та економічної відповідальності працівників.
Розробка раціональних форм первинної планової, облікової та звітної документації, яка застосовується на підприємстві, а також впровадження автоматизованих систем управління і обчислювальної техніки для проведення економічних розрахунків у галузі планування, обліку і аналізу господарської діяльності.
Проведення економічних розрахунків та аналізу ефективності впровадження нової техніки і технології, а також нових видів продукції під час їх створення і освоєння.
Проведення маркетингових досліджень, аналіз показників роботи підприємства та інших підприємств, упровадженням передового досвіду економічної роботи.
Здійснення контролю за своєчасним подання звітів про результати економічної діяльності у відповідні органи.
C 09.2002 по 06.2006 (3 роки 9 міс.)
В компанії: ТОВ "Прок-бизнес", Київ Посада: Помічник головного бухгалтера Функціональні обов'язки: Складання бухгалтерської звітності на основі первинних документів і бухгалтерських записів, представлення її у відповідні органи;
Проведення обліку необоротних активів, запасів, коштів, розрахунків та інших активів, власного капіталу та зобов'язань, доходів та витрат за прийнятою на підприємстві формою бухгалтерського обліку з додержанням єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку та з урахуванням особливостей діяльності підприємства й технології оброблення даних.
Забезпечення повного та достовірного відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку.
Подання в банківські установи документи для перерахування коштів згідно з визначеними податками й платежами, а також для розрахунків з іншими кредиторами відповідно до договірних зобов'язань.
Проведення інвентаризації активів і зобов'язань, оформленні матеріалів, пов'язаних з нестачею та відшкодуванням втрат під нестачі.
Підготовка даних для включення їх до фінансової звітності, складання окремих її форм, а також форм іншої періодичної звітності, яка ґрунтується на даних бухгалтерського обліку.
Постійно знайомився та вивчав нові нормативно-методичні ти довідкові документи з питань організації та ведення бухгалтерського обліку та вносив пропозиції щодо їх впровадження
Здійснення нарахування і перерахування платежів у державний бюджет, внесків на державне соціальне страхування, коштів на фінансування капітальних вкладень;
облік витрат виробництва і обігу, виконання кошторисів витрат, реалізації продукції, складання економічно обґрунтованих звітних калькуляцій собівартості продукції, робіт і послуг, повний облік надходження грошових коштів, товарно- матеріальних цінностей і основних засобів, а також своєчасне відображення в бухгалтерському обліку операцій, пов’язаних з їхнім рухом.
C 04.2002 по 09.2002 (5 міс.)
В компанії: ТОВ "Прок-бизнес", Київ Посада: Спеціаліст з інформаційних технологій Функціональні обов'язки: Встановлення і налагодження усього необхідного програмного забезпечення - Windows, Office, антивіруси, архіватори, ICQ, MSN Messenger, Outlook …
Консультування з питань вибору оптимальних комп’ютерних технологій на підприємстві.
Забезпечення ведення комп’ютерних баз даних.
Організація супроводження договорів з сторонніми організаціями, які надають комунікаційні послуги, а також програмному та апаратному забезпеченню підприємства.
Проведення тестування та навчання співробітників підприємства основам роботи з комп’ютерними технологіями та прикладним програмним забезпеченням.
Здійснення систематичного аналізу ринку комп’ютерних технологій та проведення експертної оцінки потреб підприємства в комп'ютерах , комплектуючих та програмного забезпечення, а також налагодження поставок.
Підтримка роботи наявного програмного забезпечення.
Забезпечення безперервної роботи комп'ютерної мережі підприємства.
Налагодження та робота з Інтернет - пошук інформації, робота с e-mail.
|