C 04.2017 по 02.2018 (10 міс.)
В компанії: Укрсиббанк, Чернівці Посада: Регіональний менеджер з ЗКП та еквайрингу Функціональні обов'язки: Організація роботи мережі відділень в Чернівецькій та ІваноФранківській областях.Контроль виконання КРІ відділеннями. Особисте залучення клієнтів на комплексне обслуговування.Регулярне проведення зустрічей та презентацій.70% часу робота з ІТ компаніями.
C 04.2016 по теперішній час (9 років 6 міс.)
В компанії: Комерційний Банк, Чернівці Посада: Начальник відділення Функціональні обов'язки: Організація роботи відділення. Особистий продаж продуктів. Організація продажу продуктів банку працівниками відділенняЗа два місяці роботи відділення вийшло в прибуток.За час роботи приріст депозитного портфелю фіз. осіб– 5 млн. грн.,, юросіб – 6 млн. Приріст кредитного портфелю фізосіб – 2,5 млн. грн., юросіб – 3 млн. грн
C 05.2012 по 04.2016 (3 роки 11 міс.)
В компанії: АТ "Ощадбанк", Чернівці Посада: Начальник відділу платіжних карток Функціональні обов'язки: Організація продажів підпорядкованою мережею (153 відділення) карткових продуктів, в тому числі кредитних лімітів, кредитних карток та VIPкарток. Розвиток карткового бізнесу в регіоні.Розвиток з 0ля та виведення на ринок (продаж) в регіоні інноваційніих продуктів електронної комерції , таких як інтернетта мобільний банкінг, VIPобслуговування. Залучення та розвиток еквайрингової мережі. Розвиток та контроль ефективності мережі банкоматів та платіжних кіосків. Планування бюджету напрямку. Планування планових показників напрямку. Щоденне проведення зустрічай та презентацій.Продаж всього спектру банківських послуг. Забезпечення ефективної комунікації на різних рівнях ( філія/відділення); Коучинг (безпосередня участь в усіх процесах продажів з подальшим зворотнім зв'язком); Робота з проблемними відділеннями (визначення факторів, що впливають на результат точки продажу, та причин їх появи, побудова та моніторинг карт заходів);Участь та підтримка проектів, пов'язаних з продажем продуктів (запуск нових продуктів, комерційних акцій та ін.); Організація робочих груп з обміну досвідом (кращі відділення/продавці обмінюються досвідом з відділеннями/продавцями, які не виконали бізнес план);Забезпечення своєчасної реакції на змінні потреби клієнтів в регіоні (надання пропозицій щодо вдосконалення, зміни продуктів);Підтримка нових співробітників на точці продажу в частині практичного застосування набутих навичок спілкування з клієнтом, ведення переговорів, адаптації до нових умов роботи; Підтримка системи внутрішніх тренінгів (робота зі співробітниками щодо практичного використання отриманих навичок);Виявлення співробітників мережі продажів, що володіють потенціалом для подальшого розвитку та службового росту;Допомога в організації робочих процесів на відділенні (щоденні зустрічі співробітників відділення для обговорення результатів роботи, постановка задач та визначення пріоритетів.За період роботи на посаді приріст кредитного портфелю становить 48 млн. грн.(з 2012 р по 2015 р. філія займає перше місце за приростом встановленого та використаного кредитного портфелю в системі Ощадбанку), кількість зарплатних проектів збільшилась на 280%, кількість VIPклієнтів збільшилась на 250%. Залучено на еквайрингове обслуговування найбільші торгові мережі міста та області.
C 10.2006 по 05.2012 (5 років 7 міс.)
В компанії: ЧФ Приватбанк, Чернівці Посада: Провідний спеціаліст по роботі з торговими підприємствами Функціональні обов'язки: Планування бюджету напрямку. Планування планових показників напрямку. Контроль за виконанням планових показників та бюджету підпорядкованими відділеннями. Розвиток мережі роздрібного кредитування (розстрочка). Робота з клієнтами категорії VIP. Підбір та навчання персоналу. Координація роботи функціональнопідлеглих працівників. Проведення ефективних презентацій банківських продуктів/послуг, пошук ізалучення нових клієнтів, ідентифікаціяпотреб клієнта, налагодження довгострокових комунікацій з клієнтами. Продаж послуг: „Мікрокредит", „Депозит", „АвтоЖитло в кредит", „Кредитна карта",„Інкасація", залучення на комплексне банківське обслуговування, РКО, поточне обслуговування корпоративних клієнтів. Програмування та налаштування POS термінального обладнання виробників „HYPERCOM, INGENICO, VERIFONE", дляроботи через внутрішньобанківські мережі, GSM, GPRS канали мобільних операторів, тапо „дозвону", через мережу Укртелекому. Робота з простроченною заборгованістю.
|