C 06.2016 по теперішній час (8 років 3 міс.)
В компанії: ПуАТ «ФІДОБАНК» (на ліквідації), Суми Посада: Провідний юрисконсульт Функціональні обов'язки: Повернення заборгованості фізичних та юридичних осіб, плануванні та проведенні заходів спрямованих на врегулювання кредитної заборгованості шляхом добровільного та примусового стягнення.Безпосередня робота з боржниками, претензійна і позовна робота в судах, робота з державною виконавчою службою щодо виконання рішень суду.
C 11.2014 по 06.2016 (1 рік 7 міс.)
В компанії: Приватний підприємець Тесленко О.В., Суми Посада: Приватний підприємець Функціональні обов'язки: Надання юридичних послуг; Відкриття закладу громадського харчування Кафе з нуля. Підведення комунікацій (газ, світло, вода), реєстрація підприємця, касового апарату, робота з контролюючими органами, підбір персоналу, щоденний контроль і моніторинг діяльності закладу, оформлення ліцензії на горілчані напої.
C 07.2013 по 08.2014 (1 рік 1 міс.)
В компанії: ПАО «Банк Форум» (Центральний офіс), Київ Посада: Т.в.о. начальника відділу / головний економіст Функціональні обов'язки: Аналіз роботи Департаменту по роботі з проблемними активами. Підготовка звітів, для керівництва про стан роботи з проблемною заборгованістю корпоративного та роздрібного бізнесу (до судова та судова стадія, виконавче провадження, банкрутство, на аутсорсингу). Контроль виконання запланованих заходів з погашення заборгованості. Складання та контроль виконання бюджету витрат на примусове стягнення і контроль закриття дебіторської заборгованості за даними витрат . Підготовка та розрахунок матеріальної мотивації щодо стягнення проблемної заборгованості по Департаменту. Підготовка висновків для списання безнадійної кредитної та дебіторської заборгованості за рахунок страхового резерву Банку. Підготовка матеріалів та доповідь на Кредитному комітеті з питань примусового стягнення, добровільної реалізації заставного майна, зниження процентної ставки, надання реструктуризації, переуступку заборгованості 3тім особам. Підготовка протоколів Кредитного комітету з даних питань і контроль їх виконання. Складання аналітичної інформації, у вигляді довідок, таблиць і презентацій, для прийняття оптимальних рішень по ситуації, що склалася в регіонах. Підготовка аналітичних довідок і даних для аудиторських компаній, перевіряючих організацій. Підготовка , укладання та супроводження договорів укладених з зовнішніми юридичними компаніями з питань роботи з проблемними активами роздрібного та корпоративного бізнесу. Робота з супроводу портфеля роздрібного бізнесу переданого на супровід колекторським компаніям. Розробка нормативної бази Департаменту (Політика і стратегія Департаменту по роботі з проблемними активами, Положення про мотивації за повернення ПА роздрібного та корпоративного бізнесу, Положення про закупівлю юридичних послуг і т.д.)
C 03.2011 по 07.2013 (2 роки 4 міс.)
В компанії: АТ «Ерсте Банк» (Центральний офіс), Київ Посада: Т.в.о. начальника відділу / головний юрисконсульт / головний фахівець Функціональні обов'язки: Аналіз роботи Департаменту з проблемною заборгованістю. Підготовка звітів, для керівництва про стан роботи з проблемною заборгованістю (до судова та судова робота , судові засідання , виконавче провадження, банкрутство). Контроль виконання запланованих заходів з погашення заборгованості. Складання та контроль виконання бюджету витрат на примусове стягнення і контроль закриття дебіторської заборгованості за даними витрат. Підготовка та розрахунок матеріальної мотивації щодо стягнення проблемної заборгованості по Департаменту. Контроль роботи регіональних підрозділів з правоохоронними органами (подача заяв, проведення виїмок документів і т.д.), з майном прийнятим на баланс Банку (збір документів по об'єктах , інформація про стан роботи з даним майном і планованої його продажем ), дотримання термінів подачі виконавчих документів для виконання в ДВС. Робота з ДРОРМ (внесення інформації, змін, отримання витягів ). Контроль надходження і розподілу грошових коштів, які надходять з ДВС. Підготовка висновків для списання безнадійної кредитної та дебіторської заборгованості за рахунок страхового резерву Банку. Підготовка матеріалів та доповідь на Кредитному комітеті з питань примусового стягнення, добровільної реалізації заставного майна, зниження процентної ставки, надання реструктуризації. Підготовка протоколів Кредитного комітету з даних питань. Складання аналітичної інформації, у вигляді довідок, таблиць і презентацій, для прийняття оптимальних рішень по ситуації, що склалася в регіонах. Підготовка аналітичних довідок і даних для аудиторських компаній, перевіряючих організацій, за запитами Ерсте Групи. Контроль операційних ризиків по Департаменту та підготовка звітності для Ерсте Групи (Відень). Супровід і підтримка роботи Електронного реєстру проблемних кредитів, електронної бібліотеки судових рішень. Допомога регіональним підрозділам у зборі інформації та перевірці проблемних позичальників. Супровід договорів працівників прийнятих за договорами підряду. Супровід роботи з портфелем проданих кредитів колекторської компанії (підготовка первинного пакету документів та переліку кредитів для продажу , передача оригіналів виконавчих документів).
C 11.2007 по 03.2011 (3 роки 4 міс.)
В компанії: АТ «Ерсте Банк», Суми Посада: Менеджер по роботі з клієнтами Функціональні обов'язки: Кращий менеджер Сумського регіону 2009 року.Проведення кредитних операцій і супровід кредитних проектів; залучення до кредитування юридичних осіб; надання консультативних послуг з питань кредитування; здійснення економічного, маркетингового й фінансового аналізу кредитних проектів заявників кредитів, визначення ступеня кредитного ризику й доцільності кредитування проекту; підготовка кредитних пропозицій і винесення на кредитний комітет кредитні заявки; підготовка кредитних угод і договорів відповідно до яких забезпечується виконання зобов'язань за кредитними угодами; ведення кредитних справ по наданих кредитах; підготовка й надання звітності; надання повідомлень, довідок, інформації з питань, пов'язаних із проведенням кредитних операцій, виконання функцій секретаря кредитного комісії).Здійснення попереднього валютного контролю імпортних, експортних та інвестиційних операцій клієнтів на етапі надання клієнтами документів для проведення розрахунків; забезпечення повного супроводження всіх операцій по експортноімпортним операціям клієнта (купівля – продаж валюти, перекази, перевірка наявності контрактів, інвойси, ВМД, реєстри ВМД); своєчасне отримання від клієнтів документів, які являються підставою для купівлі/обміну, переказу іноземної валюти та підтвердженням отримання експортної виручки, експорту/імпорту товарів або послуг; своєчасне надання інформації по операціям клієнтів за запитами клієнтів, інших банків; ведення нормативної бази з питань зовнішньоекономічної діяльності.
C 09.2006 по 11.2007 (1 рік 2 міс.)
В компанії: АТ „ІНДЕКС-БАНК”, Суми Посада: Начальник відділу валютного контролю Функціональні обов'язки: Проведення й контроль операцій в іноземній валюті суб'єктів господарської діяльності (резидентів і нерезидентів України); операції з купівлі продажу іноземної валюти, які здійснюються резидентами й нерезидентами (клієнтами філії) на МВРУ; контроль за валютообміними операціями в операційних касах; проведення й контроль неторгових операцій в іноземній валюті фізичних осіб.
C 03.2004 по 08.2006 (2 роки 5 міс.)
В компанії: Банківські установи, Суми Посада: Економіст / Головний економіст Функціональні обов'язки: З 1 березня 2004 року по серпень 2006 року працював в м. Суми: АК Банк «ФОРУМ», АТ „ІНДЕКСБАНК”, ФБ „Фінанси та кредит”, Сумській філії АТ „Укрінбанк” на посадах: провідний економіст відділу індивідуального бізнесу; головний економіст комерційного кредитування юридичних осіб; економіст депозитного відділу / кредитний інспектор;; головний економіст відділу по роботі з клієнтами; провідний бухгалтер відділу обліку та звітності; провідний економіст економічного відділу.
|