C 10.2015 по теперішній час (8 років 5 міс.)
В компанії: Укргазбанк, Київ Посада: Фахівець відділу моніторингу операцій роздрібного бізнесу управління ідентифікації шахрайства Функціональні обов'язки: Моніторинг операцій роздрібного бізнесу та торгових точок, перегляд оффлайн звітів по операціям visa та mastercard, моніторинг нових торгових точок, консультація клієнтів по питанням шахрайства, занесення інфорації про виїзд клієнтів за кордон, блокування та активація карток, що були заблоковані нашим відділом, здійснення вихідних дзвінків кліентам по карткам яких були здіснені операціїї, що викликають підозру, перегляд та написання повідомлень на форумі ЕМА
C 02.2014 по 06.2015 (1 рік 4 міс.)
В компанії: Укрінбанк, Київ Посада: Старший фахівець цілодобового центру підтримки клієнтів Функціональні обов'язки: Маю досвід спілкування з клієнтами, проходив додаткові тренінги з підвищення якості обслуговування клієнтів; Приймав участь у продажі депозитних продуктів. Виконую такі функції як: консультування клієнтів(по різним питанням: виписка, баланс, тарифи, блокування та розблокування та інші); працював з лімітами, зовнішною поштою, обробляв заявки з зовнішнього сайту(продаж продуктів, відповіді на запитання); Online моніторинг підозрілих операцій по емісії та еквайрингу платіжних карток(UPC Корсар); оперативне реагування на інформацію щодо загублених, вкрадених ПК, несанкціонованих операцій та точок компрометації; здійснення заходів з попередження та виявлення неправомірної діяльності клієнтів Банку, які спричинили/можуть спричинити збитки Банку; перегляд повідомлень, які надходять від Асоціації членів платіжних систем "ЕМА" та оперативне реагування на них, інформування клієнтів та співробітників Банку про можливі методи шахрайства з ПК.
|
Рівень володіння комп'ютером: досвідчений користувач Комп'ютерні навички: Знання ПК: MS Office, UPCOnLine, Transmaster, Mobicard, B2bank, BCZ, «Proactive Risk Manager» («PRM»), Visa Risk Managementé
|