C 01.2016 по теперішній час (9 років 11 міс.)
В компанії: АТ "ВТБ БАНК", Київ Посада: Менеджер – управлінець - Головний експерт відділу підтримки активів Функціональні обов'язки: управління орендними відносинами; ведення договорів оренди/суборенди; досвід роботи з орендарями/договорами оренди офісної, торгівельної, складської, житлової нерухомості, договори оренди основних засобів та ін.; робота з проблемними активами, ведення переговорів по переоформленню договорів оренди з минулими власниками (позичальниками)/поточними орендарями на об’єкті при постановці майна на баланс банку, підготовка об’єкту до продажу; контроль за виконанням орендарями договірних зобов’язань, контроль за своєчасними орендними платежами; аналіз та робота по ліквідації дебіторської заборгованості; врегулювання конфліктних ситуацій з орендарями; пошук нових орендарів, організація показу вільних площ; проведення переговорів по здачі в оренду нерухомості; підготовка та погодження договорів оренди, додаткових угод, перезаключення договорів оренди на новий термін, підготовка документів по закриттю договорів оренди, контроль повернення приміщень з оренди; робота з запереченнями за договорами оренди; контроль за підписанням договорів оренди; складання звітності по заставному та власному майну; формування бюджету департаменту; взаємодія з комунальними службами, контроль за переоформленням договорів на банк, погодження своєчасних оплат; робота с аутсорсинговими компаніями (ремонт, клінінг, допомога в управлінні об’єктом на самому об’єкті);
C 06.2015 по 10.2015 (4 міс.)
В компанії: ПАТ "АКБ "КИЕВ", Київ Посада: Начальник відділу нерухомості Функціональні обов'язки: супроводження передачі документації новому власнику нерухомості (в зв’язку зі злиттям банків); сповіщення орендарів банку про заміну власника орендованих приміщень; підписання документів з орендарями про розірвання діючих договорів оренди до зміни власника нерухомості; проведення кінцевих розрахунків з орендарями, підписання актів виконаних робіт; контроль оплати клієнтами орендної плати та комунальних послуг, яка передбачена умовами договорів оренди;
C 04.2013 по 06.2015 (2 роки 2 міс.)
В компанії: ПАТ "АКБ "КИЕВ", Київ Посада: Заступник начальника відділу оренди та продажу нерухомості - Головний спеціаліст департаменту нерухомості та будівельних об’єктів в банку Функціональні обов'язки: організація та супроводження перегляду вільних площ банку для потенційних орендарів; погодження та підписання договорів оренди; контроль за виконанням орендарями умов договорів оренди; взаємодія зі службами банку; щомісячна подача звітності про стан реалізації об’єктів нерухомості та непрофільних активів за відповідний період; підготовка матеріалів для оновлення інформації на сайті банку по оренді та продажу приміщень; організація розміщення рекламних матеріалів про об’єкти нерухомості банку,що пропонуються для здачі в оренду або в планах реалізації; організація работи з агентствами нерухомості по здачі в оренду об’єктів нерухомості банку; підготовка та надання керівництву управлінської та іншої звітності;
C 02.2010 по 04.2013 (3 роки 2 міс.)
В компанії: ПАТ "АКБ "КИЕВ", Київ Посада: Помічник Першого Заступника Голови Правління банку Функціональні обов'язки: організація ефективної роботи директора; вирішення господарських та організаційних питань; прийом та розподілення телефонних дзвінків; контроль виконання робітниками доручень керівництва; ведення внутрішнього та зовнішнього документообороту; координація внутрішньої управлінської діяльності між директором та керівниками структурних підрозділів; здійснення ефективної комунікації з організаціями, партнерами, клієнтами банку;
C 09.2008 по 01.2010 (1 рік 4 міс.)
В компанії: ТОВ "Сіріус", ПП "Добро", Київ Посада: Секретар-референт Функціональні обов'язки: організація робочого графіку директора; виконання доручень керівника; прийом та розподілення вхідних/вихідних дзвінків, прийом відвідувачів; пошук та підбір персоналу; підготовка звітів про виконану роботу. ведення ділової переписки з іноземними партнерами на англійській мові; переклад необхідних документів, контрактів; організація прийому відвідувачів; ведення загального діловодства; керівництво робітниками офісу: водії, кур’єри, розподілення навантажень, контроль за виконанням;
|
| Відомості:
Відрізняюсь відповідальним та серйозним підходом до роботи, володію такими якостями як: цілеспрямованість, енергійність, дипломатичність, пунктуальність, комунікабельність, притримуюсь активної життєвої позиції, вмію працювати як в команді, так і самостійно, за необхідності швидко навчаюсь, маю прагнення до кар’єрного зростання. |