C 10.2019 по теперішній час (4 роки 5 міс.)
В компанії: Системний банк з іноземним капіталом , Київ Посада: Старший експерт управління міжнародної фінансової звітності Функціональні обов'язки: своєчасна та якісна підготовка приміток до фінансової звітності згідно вимог МСФЗ; розрахунок трансформаційних коригувань даних бухгалтерського обліку у разі наявності відмінностей вимог МСФЗ та даних облікових систем Банку за визначеними секціями; підготовка/групування даних для окремих додаткових запитів інших структурних підрозділів Банку на основі складеної фінансової звітності; формування пакету фінансової звітність згідно вимог материнського банку RBI AG на щомісячній, квартальній та річній основі; формування окремої фінансової звітності та консолідованої фінансової звітності на щоквартальній та річній основі згідно з МСФЗ для НБУ, оприлюднення на зовнішньому сайті Банку, внутрішніх та зовнішніх користувачів; формування окремої фінансової звітності та консолідованої фінансової звітності на щоквартальній та річній основі згідно з МСФЗ в форматі XBRL; організація та супроводження перевірок зовнішніх аудиторів; виконання вимог чинного законодавства України, інших обов’язків та здійснення іншої діяльності згідно з Положенням про Управління та завданнями керівництва.
C 11.2017 по 09.2019 (1 рік 10 міс.)
В компанії: АБ «Укргазбанк», Київ Посада: Провідний економіст відділу супроводження емітентських операцій Функціональні обов'язки: відображення операцій за рахунками 3720, 3739; поновлення/донарахування відсотків, раніше призупинених, відшкодування по спірних операціях (chargeback) з платіжними карткам, формування розрахунків заборгованості та виписок по особовим рахункам боржника для проведення позивної роботи, операцій за результатами обробки файлу з розрахунковими даними від платіжних систем, комісій згідно встановлених тарифів Банку за договірними умовами надання банківських послуг за картковими продуктами, перенесення нарахованих комісійних доходів на рахунки простроченої заборгованості, готівкових та безготівкових зарахувань та списань за клієнтськими поточними рахунками; списання коштів з карткових рахунків при виплаті/перенесенню залишку коштів по клієнтам фізичним та юридичним особам; контроль залишків за рахунками 3720, 3739, 2924, 2809, 2909; проведення регламентних робіт в модулі емісії BczCard+; облік за операціями з платіжними картками, що включені в розрахункові та клірингові платіжні документи (відомості) міжнародних платіжних систем MasterCard Worldwide, Visa Int., УкрКарт та ПС НСМЕП (наприклад: chargeback, second presentment та/або інше, нефінансові транзакції, та інші операції, що випливають при обслуговуванні платіжними системами операцій за платіжними картками); звірка клірингових розрахунків (за попередній банківський день) з МПС Visa, MasterCard, ПС ПРОСТІР в UAH, ПС УкрКарт в UAH; проведення щоденного розрахунку з Уповноваженими Розрахунковими банками МПС Visa, MasterCard, за результатами клірингу, на підставі клірингових вимог МПС Visa, MasterCard в UAH/USD/EUR; прийом та формування щоденних первинних розрахункових та клірингових платіжних документів/відомостей/звітів; первинний розрахунок розміру ліміту авторизації під операції з платіжними картками банківчленів ПС УкрКарт в мережі банківчленів ПС УкрКарт; аналіз прийнятих/сформованих первинних розрахункових та клірингових платіжних документів/відомостей/звітів, на підставі яких здійснюється відображення в балансі банку розрахункових операцій за операціями з платіжними картками, з метою визначення достовірності сформованих відомостей відносно клірингових сум, виставлених до сплати; здійснення клірингових розрахунків з учасниками розрахунків на підставі прийнятих/сформованих первинних розрахункових та клірингових платіжних документах/відомостях/звітах; у разі виявлення розходжень в розрахункових/клірингових платіжних документах/відомостях/звітах, формування запитів на ПЦ УкрКарт, Український процесинговий центр, Власний процесинговий центр УГБ, з метою врегулювання даних за відповідними розрахунковими та кліринговими платіжними документами.
C 06.2017 по 09.2017 (3 міс.)
В компанії: ПрАТ «Українська фінансова група» , Київ Посада: Економіст сервісного центру Функціональні обов'язки: Виплата та відправлення грошових переказів; збільшення лімітів на відправлення переказів Western Union; консультація котролерівкасирів операційних кас; консультація котролерівкасирів банківсубагентів; підготовка та вдправлення відповідей на запити системам грошових переказів; оформлення залишків операційних кас; внесення змін та виправлень в грошові перекази; виконання завдань і розпоряджень керівництва якісно та своєчасно.
C 09.2016 по 01.2017 (4 міс.)
В компанії: ПАТ «Альфа-Банк», Київ Посада: Старший спеціаліст відділу підтримки карткових продуктів Функціональні обов'язки: здійснення взаємодії з підрозділами Банку по оперативному вирішенню нестандартних операцій, пов'язаних з операціями з пластикових карток; оперативне вирішення питань, що виникають у процесі обслуговування операцій з пластиковими картками; здійснення активації карток, встановлення / зміна денних лімітів, витрачання коштів з пластикових карток в програмному комплексі Base24; внесення змін типів рахунків, даних про клієнта, активацію карток, зміна кредитних лімітів за картковими рахунками в модулі ISемітента картки; консультувала і інформувала клієнтів (співробітників Банку) щодо послуг та тарифів, пропонованих Банком для фізичних осіб; формувала і видавала виписки клієнтам на їх вимогу; здійснювала ідентифікацію особистості клієнта і його представників (включаючи фіксацію даних в електронних системах); консультувала співробітників відділень щодня в процесі виконання завдань; здійснювала підключення/відключення Мбанкінгу; здійснювала закриття пластикових карток; здійснювала перевипуск пластикових карток; здійснювала видачу і переказ з закритих/заблокованих пластикових карток.
C 02.2016 по 09.2016 (7 міс.)
В компанії: ПАТ «Альфа-Банк», Київ Посада: Старший спеціаліст зарплатних проектів Функціональні обов'язки: здійснення взаємодії з підрозділами Банку по оперативному виконанню стандартних операцій, пов'язаних з обслуговуванням клієнта; відкриття і обслуговування в програмному комплексі IS CARD шаблонів зарплатних проектів і корпоративних карток Банку; консультації по відкриттю карткові, а також по відкриттю пластикових карт співробітникам Банку; відкриття / закриття і обслуговування карткових рахунків; консультувала і інформувала клієнтів (співробітників Банку) щодо послуг та тарифів, пропонованих Банком для фізичних осіб; формувала і видавала виписки клієнтам на їх вимогу; здійснювала ідентифікацію особистості клієнта і його представників (включаючи фіксацію даних в електронних системах; здійснювала зарахування коштів на карткові рахунки клієнтів Банку, списання комісій, згідно тарифів Банку в рамках обслуговування зарплатних проектів; консультувала співробітників відділень щодня в процесі виконання завдань; здійснювала підключення/відключення Мбанкінгу; здійснювала закриття зарплатних карток; здійснювала перевипуск зарплатних карток; здійснювала видачу і переказ з закритих/заблокованих зарплатних карток; зарахування через ESalary зарплатних відомостей; зарахування зарплатних електронних відомостей.
C 09.2013 по 12.2015 (2 роки 3 міс.)
В компанії: АТ "ОТП Банк", Київ Посада: Економіст сектору обліку операцій по карткових рахунках та зарплатних проектах. Функціональні обов'язки: Зарахування коштів на карткові рахунки клієнтів, відкритих в рамках зарплатних проектів;здійснення операцій зарахування/списання коштів по карткових рахунках в національній і іноземній валюті приватних і корпоративних клієнтів банка;щоденна звірка залишків по транзитних рахунках, через які здійснюються супроводження зарплатних проектів;обробка листів з метою повернення коштів на рахунки клієнтів;виконання платіжних доручень щодо перерахування коштів з карткових рахунків приватних і корпоративних клієнтів банку;надання консультаційної підтримки співробітникам установ банку стосовно операцій з платіжними картками;погашення сумнівної/безнадійної заборгованності по платіжним картам;перевірка наказів, службових записок, службових розпорядження, листів клієнтів на виконання відповідних бухгалтерських проводок;виконання завдань і розпоряджень керівництва якісно та своєчасно;здача документів в архів.
C 03.2013 по 07.2013 (4 міс.)
В компанії: ПАТ "Грін Банк", Київ Посада: Економіст відділу внутрішньобанківських операцій Функціональні обов'язки: Оформлення розрахунковогрошових документів по внутрішньобанківських операцій та відображення в обліку зазначених операцій,аналітичний і синтетичний облік по внутрішньобанківських рахунках,облік основних засобів, необоротних матеріальних і нематеріальних активів,оплата за щойно придбані основні засоби, необоротні матеріальні та нематеріальні активи,оформлення актів прийомупередачі, вибуття і ремонту основних засобів, створення картотеки основних засобів та необоротних матеріальних активів в електронному вигляді,нарахування амортизації основних засобів, необоротних матеріальних і нематеріальних активів та основних засобів, отриманих у фінансовий лізинг,формування бухгалтерських документів дня та здійснення звірки документів з балансом банку,облік за рахунками дебіторської та кредиторської заборгованості, контроль договорів, які укладені між суб'єктами господарської діяльності та банком, своєчасна оплата послуг на підставі договорів та первинних документів,нарахування та сплата орендної плати за орендованим приміщенням за договорами оренди,відображення в бухгалтерському обліку операцій з оплати і списання паливномастильних матеріалів.
C 10.2012 по 03.2013 (5 міс.)
В компанії: ПАТ "Грін Банк", Київ Посада: Економіст операційного відділу Функціональні обов'язки: Проведення операцій у готівковій та безготівковій формі за відкритими рахунками клієнтів;прийом і перевірка правильності оформлення документів (розрахункових і грошових) і своєчасне проведення їх за рахунками клієнтів;звірка з картками зразків підписів та відбитком печатки всіх платіжних документів та грошових чеків клієнтів;реєстрування всіх документів на прийом і видачу готівкових коштів;видача клієнтам довідок на їхні запити і видача довідок на запити контролюючих органів;дотримання встановленого документообігу банку;контроль і забезпечення зберігання документів, які потрібні для обслуговування клієнтів;здійснення позабалансового обліку;щоденне проведення звірки документів дня по балансових і позабалансових рахунках;контроль документів і символів за касовими операціями;оформлення та видача клієнтам чекових книжок;визначення фінансових операцій, які підлягають обов'язковому та внутрішньому фінансовому моніторингу;контроль надання клієнтами підтвердження залишків на рахунках станом на перший день року;проведення ідентифікації клієнтів та осіб, уповноважених діяти від імені клієнтів;щомісячний розрахунок резервів за активними операціями банку;виконання розпоряджень кредитного відділу (оприбуткування та списання договорів, застав, банківських гарантій, тощо);ведення анкет юридичних осіб та внесення змін до них.
|
Рівень володіння комп'ютером: користувач Комп'ютерні навички: Впевнений користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point, Access, Outlook), навички роботи з Інтер-нет (Internet Explorer, Chrome, Opera, Mozilla Firefox) та електронною поштою (Outlook Express).Спеціалізовані комп’ютерні програми: АБС Б2, АБС SCROOGE 3, Oracle BI Publisher Enterprise, Oracle FLEXCUBE, Global OeBS, SUBA (Standart Universal Banking Application), BCZ-Card+, Клиент-Банк (OTP Online); карткові програми (Golden Eye, Payments, Easy Retail, IS Card, RPC Cards, Card Systems, User Application, Base24, UkrCard Online); 1С Підприємство, Siebel CRM, UniCorn, ИС-ПРО, Vicont, ПЗ Ірбіс.
|