C 04.2016 по 09.2016 (5 міс.)
В компанії: Вердікт Лігал, Київ Посада: Заступник начальника Департаменту по збору проблемної заборгованості (куратор підрозділу HARD по авто. кредитам) Функціональні обов'язки: Планування роботи департаменту; контроль подання позовів в суд, отримання виконавчих листів та відкриття виконавчих провадження; організація пошуку кредитних автомобілів та їх вилучення;набір співробітників;опис процесу стягнення; розробка стратегій роботи з боржниками;організація відправок досудових вимог боржникам;контроль продажу заставного майна;організація програмного середовища для Hardcollection.Особисті досягнення:Розширення штату задіяних співробітників Hardcollection в регіонах. Підвищення на 20% показників вилучення заставного майна та добровільного погашення заборгованості по кредитам.
C 10.2011 по 12.2015 (4 роки 2 міс.)
В компанії: АТ «Сбербанк Росії», Київ Посада: Головний фахівець / в. о. начальника відділу раннього збору простроченої заборгованості Функціональні обов'язки: На посаду був прийнятий для ведення проекту Soft collection, функціональні обов'язки в себе включали:написання методології всіх робочих процесів відділу; організація та розробка статистичних шаблонів / звітів відділу й подання таких керівництву; проведення моніторингу наявних клієнтів на предмет шахрайства; робота з VIPклієнтами;організацію процеса обзвона клієнтів операторами (навчання по веденню ділових переговорів з клієнтам, контроль якості розмов операторів, написання сценаріїв розмов; організував процес моніторингу страхування заставного майна клієнтів (формування вибірки клієнтів, аналіз продуктового ряду, узагальнення методів впливу на боржників, написання сценаріїв розмов, контроль якості розмов операторів, масові розсилки); організував процес пошуку контактних даних клієнтів (Skip Tracing): написання методології, організація доступів до пошукових систем, безпосереднє проведення Skip Tracing; проводив службові розслідування (являвся Головою робочої комісії) по фактам видачі кредитних коштів шахраям, по результатам розслідування надавалась доповідь керівництву банка (за весь час виконання посадових обов’язків мною було перевірено більше 200 кредитних справ, виявлено більше 30 шахрайств); приймав участь в організації процесу систематичних масових відправок: смс, автоматичних голосових повідомлень, листіввимог; приймав участь в постановці завдань IT підрозділам банка по розробці впровадження програмного комплексу AVAYA і його тестування, постановка функціональної можливості відправки смсповідомлень через шлюз компанії ТОВ «Софтлайн Мобільні Системи» та інше. За період роботи, особистим досягненням вважаю те, що по результатам першого року праці було отримане значне скорочення рівня проблемних активів банка на 20,20 %, враховуючи активний продаж кредитних карт і бланкових кредитів (станом на 2012 р.). Доопрацювання внутрішніх нормативних документів банка в частині прийняття рішення про надання кредитів на поточні потреби, що знизило ризики видачі кредитних коштів.
C 08.2008 по 10.2011 (3 роки 2 міс.)
В компанії: АТ «Укрсиббанк», Київ Посада: Фахівець 1-ої категорії / в. о. начальника Сектора досудового врегулювання простроченої заборгованості по заставним кредитам Функціональні обов'язки: ведення баз проблемних боржників сегмента роздрібного і малого бізнесу, виявлення фактів шахрайства і попередня робота з такими клієнтами; розподілення робочих завдань співробітникам відділень по проведенню контактів з боржниками; здійснення навчання і надання консультацій персоналу других структурних підрозділів в рамках своїх функціональних обов’язків; розробка й тестування нових методів роботи з клієнтами, оптимізація робочого часу сектора, ведення статистики; підготовка відповідей на скарги клієнтів; підготовка документів для винесення на розгляд кредитних справ Кредитним комітетом КЦ АТ «Укрсиббанк»; проведення робіт по досудовому погашенню клієнтами простроченої кредитної заборгованості; підготовка та своєчасне направлення листів і автоматичних повідомлень клієнтам (смс, автодозвони, електронні повідомлення); використання програмного забезпечення банка з ціллю пошуку контактних даних боржників; взаємодія з третіми особами в рамках виконання своїх посадових обов’язків; своєчасне і постійне ознайомлення зі змінами в нормативно правовій базі України та в банківських регламентах. Особисті досягнення:завдяки використанню в роботі розроблених мною пропозицій по технікам мотивації клієнтів до погашення заборгованості, графіку робочих змін, врахування (при оцінюванні оператора) середньої тривалості розмов ефективність роботи сектора зросла приблизно на 15% (в частині встановлення контактів з клієнтом) та на 8% (в сумі погашень).
|