C 07.2017 по теперішній час (8 років 3 міс.)
В компанії: Консалтингова компанія, Київ Посада: Системний аналітик Функціональні обов'язки: Аналіз бізнесвимог замовника щодо розвитку та вдосконалення систем дистанційного обслуговування;Узгодження бізнесвимог з представниками замовника;Розробка проектної документації;Створення специфікацій для розробників програмного забезпечення, у відповідності до проведеного аналізу вимог замовника;Консультації розробників, контроль за реалізацією;Створення документації для користувачів програмного забезпечення, її оновлення при внесенні змін до ПЗ;Участь у робочих группах с замовниками, щодо розвитку, вдосконалення і вирішення проблемних рішень проекту.
C 09.2016 по 06.2017 (9 міс.)
В компанії: ПАТ “Діамантбанк” , Київ Посада: Головний спеціаліст відділу впровадження та підтримки систем дистанційного обслуговування, управління банківських технологій, Департаменту бізнес-процесів. Функціональні обов'язки: Технологічна підтримка систем дистанційного обслуговування; Забезпечення супроводу в процесі експлуатації систем дистанційного обслуговування (Pentegy S.A., Lime Systems); Аналіз вимог щодо розвитку та вдосконалення систем дистанційного обслуговування; Створення специфікацій для розробників програмного забезпечення, у відповідності до проведеного аналізу вимог зі сторони Банку; Тестування релізів перед запуском в експлуатації програмного засобу WebApplications (frontend and backend), документування результатів тестування; Аналіз помилок, що виникають при тестуванні/експлуатації програмного забезпечення, створення запитів розробникам для виправлення знайдених помилок (bugtracking); Створення документації для користувачів програмного забезпечення, її оновлення при внесенні змін до ПЗ; Надання відповідей на запити структурних підрозділів банку, щодо роботи програмного забезпечення; Аналіз запитів та пропозицій від структурних підрозділів банку та клієнтів банку по вдосконаленню систем дистанційного обслуговування.
C 08.2015 по 08.2016 (1 рік )
В компанії: ПАТ КБ “Хрещатик”, Київ Посада: Заступник начальника управління технологічного супроводу бізнес-процесів, Департамент ІТ. Функціональні обов'язки: Організація, контроль та забезпечення коректного функціонування безперервної роботи банку в системі прийому платежів UAPay.Retail. Впровадження нових сервісів прийому платежів. Аналіз функціональних вимог замовника. Написання технічного завдання, тестування та супровід реалізованого функціоналу; Організація та забезпечення функціонування безперервної роботи банку в системах дистанційного обслуговування інтеренет та мобільного банку. Наповнення новим функціоналом. Взаємодія з вендерами та бізнесом (замовником) з питань змін, доробок та розширення можливостей функціонування сервісу. Аналіз помилок, способи усунення. Технологічна підтримка; Організація, супровід та забезпечення роботи банку в системах інтерфейсу обміну бюро кредитних історій; Надання квартальної звітності НБУ з питань роботи свого напрямку; Аналіз та рішення проблем с даними в базах MS/SQL, PL/SQL. Роботи з базами даних на рівні написання SQL запитів з командами маніпулювання та вибору даних.
C 12.2010 по 08.2015 (4 роки 8 міс.)
В компанії: ПАТ КБ “Хрещатик”, Київ Посада: Начальник / Заступник відділу технологічної підтримки систем, управління технологічного супроводу бізнес-процесів, Департамент ІТ. Функціональні обов'язки: Організація та забезпечення функціонування безперервної роботи банку в процесінгу НСМЕП. Адміністрування АКС НСМЕП; Розробка, разом з постачальниками програмнотехнічної продукції необхідної методологічної документації для виконання в Банку; Проведення розслідування по карткам НСМЕП щодо врегулювання фінансових втрат; Технологічна підтримка електронної системи прийому платежів UAPay.Retail. Впровадження нових сервісів прийому платежів. Аналіз функціональних вимог замовника. Написання технічного завдання, тестування та супровід реалізованого функціоналу; Надання квартальної звітності НБУ з питань роботи свого напрямку; Аналіз та рішення проблем с даними в базах MS/SQL, PL/SQL. Роботи з базами даних на рівні написання SQL запитів з командами маніпулювання та вибору даних.
C 04.2005 по 12.2010 (5 років 8 міс.)
В компанії: ПАТ КБ “Хрещатик” , Київ Посада: Головний / Провідний / Інженер 1 категорії відділу технологічної підтримки систем, управління розвитку платіжних технологій, Департамент ІТ. Функціональні обов'язки: Проведення щоденних регламентних робіт в комплексах емісії карток НСМЕП та МПС; Контроль за дотриманням технології експлуатації і техпроцесу роботи прикладного ПЗ по обробці емісії карток МПС та НСМЕП; Виконання функцій адміністратора по банку в системах міжнародних переказів “MoneyGram”, “ANELIK”, “Быстрая Почта”; Технологічна підтримка електронної системи прийому платежів UAPay.Retail (підключення нових філій/відділень/банків; реєстрація користувачів; розробка екранних форм та введення параметрів для договірних компаній; надання екстреної допомоги працівникам суміжних підрозділів при виникненні нештатних ситуацій в роботі системи); Технологічна підтримка та адміністрування системи АРМ «Страхування кредитів».
C 03.2004 по 04.2005 (1 рік 1 міс.)
В компанії: АТ “Укрінбанк”, Київ Посада: Старший фахівець технологічного відділу карткових операцій Функціональні обов'язки: Моніторинг операцій емісії та еквайрінгу карток міжнародних платіжних систем;Моніторинг роботи банкоматів; Голосова авторизація карток міжнародних платіжних систем; Блокування, та постановка до стопсписку процесінгового центру карток міжнародних платіжних систем;Надання інформації держателям карток (залишок, істор. автор., істор. блокування та ін.);Відкриття в картковій системі рахунків та введення контрактів клієнтів;
|