C 11.2017 по теперішній час (7 років 11 міс.)
В компанії: АТ«ЄПБ», Київ Посада: Заступник начальника відділу платіжних карток головного офісу АТ«ЄПБ» Функціональні обов'язки: Прийняття управлінських рішень.Проведення переговорів.Узагальнення пропозицій та підготовка матеріалів по перспективному і поточному плануванню роботи Відділом.Організація роботи з клієнтами Відділом платіжних карток (фізичні та юридичні особи).Досконала реалізація створення та підтримки клієнтської бази держателів платіжних карток.Оперативний контроль механізму з недопущення усього спектру шахрайств з платіжними картками. Тестування програмного забезпечення та створення детальних інструкцій для більш зручного використання нових програм та оновлень.Фінансовий моніторинг по рахунках клієнтів Відділу платіжних карток.Здійснення звірки та контролю за залишками на аналітичних, консолідованих, транзитних карткових рахунках.Виконання та контроль статистичної звітності Відділу платіжних карток, звітність для банку спонсору та платіжних систем (щомісячна, квартальна, річна).Робота з банкомспонсором (ведення переговорів, листування, укладання та підписання договорів, узгодження тарифів для роботи Банку).Робота з процесінговим центром (ведення переговорів, листування, укладання та підписання договорів, узгодження тарифів для роботи Банку).Взаємодія з платіжними системами (ведення переговорів, листування, укладання та підписання договорів, узгодження тарифів для роботи Банку).Організація закупівлі заготовок платіжних карток.Оперативний контроль емісії платіжних карток.Проведення поточних операцій в програмному комплексі (Card Galaxy) інтегрований в ОДБ Банку (Б2).Виконання та контроль бухгалтерського обліку в ОБД Банку.Досконала реалізація та контроль впровадження комплексу договорів та тарифів для карткових продуктів та послуг.Виконання та контроль діяльності Відділу щодо закриття операційного місяця, закриття операційного дня.
C 06.2017 по 11.2017 (5 міс.)
В компанії: ПАТ «АПЕКС БАНК», Київ Посада: Заступник начальника відділу платіжних карток головного офісу ПАТ «АПЕКС БАНК» Функціональні обов'язки: Прийняття управлінських рішень. Проведення переговорів. Узагальнення пропозицій та підготовка матеріалів по перспективному і поточному плануванню роботи Відділом. Організація роботи з клієнтами Відділом платіжних карток (фізичні та юридичні особи). Досконала реалізація створення та підтримки клієнтської бази держателів платіжних карток. Оперативний контроль механізму з недопущення усього спектру шахрайств з платіжними картками. Фінансовий моніторинг по рахунках клієнтів Відділу платіжних карток. Здійснення звірки та контролю за залишками на аналітичних, консолідованих, транзитних карткових рахунках. Виконання та контроль статистичної звітності Відділу платіжних карток, звітність для банку спонсору та платіжних систем (щомісячна, квартальна, річна). Робота з банкомспонсором (ведення переговорів, листування, укладання та підписання договорів, узгодження тарифів для роботи Банку). Робота з процесінговим центром (ведення переговорів, листування, укладання та підписання договорів, узгодження тарифів для роботи Банку). Взаємодія з платіжними системами (ведення переговорів, листування, укладання та підписання договорів, узгодження тарифів для роботи Банку). Організація закупівлі заготовок платіжних карток. Оперативний контроль емісії платіжних карток. Проведення поточних операцій в програмному комплексі (Apex Line) та відображення їх в ОДБ Банку (MebiusBank). Виконання та контроль бухгалтерського обліку в ОБД Банку. Досконала реалізація та контроль впровадження комплексу договорів та тарифів для карткових продуктів та послуг. Визначення та аналіз потреб VIP клієнтів та налагодження успішного діалогу. Виконання та контроль діяльності Відділу щодо закриття операційного місяця, закриття операційного дня.
C 09.2009 по 03.2017 (7 років 6 міс.)
В компанії: ПАТ «ФІНЕКСБАНК», Київ Посада: Начальник відділу платіжних карток Функціональні обов'язки: Прийняття управлінських рішень. Проведення переговорів. Керівництво роботою Відділу. Узагальнення пропозицій та підготовка матеріалів по перспективному і поточному плануванню роботи Відділом. Організація роботи з клієнтами Відділом платіжних карток (фізичні та юридичні особи). Контроль оформлення та супроводження юридичних справ по платіжних картках (приватних, зарплатних, корпоративних). Досконала реалізація створення та підтримки клієнтської бази держателів платіжних карток. Оперативний контроль механізму з недопущення усього спектру шахрайств з платіжними картками. Розробка та контроль стратегії претензійної роботи. Фінансовий моніторинг (верифікація та ідентифікація) клієнтів та операцій по рахунках клієнтів Відділу платіжних карток. Здійснення звірки та контролю за залишками на аналітичних, консолідованих, транзитних карткових рахунках. Контроль статистичної звітності Відділу платіжних карток, звітність для банку спонсору та платіжних систем (щомісячна, квартальна, річна). Координація роботи з банкомспонсором (ведення переговорів, листування, укладання та підписання договорів, узгодження тарифів для роботи Банку). Налагодження та контроль робота з процесінговим центром (ведення переговорів, листування, укладання та підписання договорів, узгодження тарифів для роботи Банку). Взаємодія з платіжними системами (ведення переговорів, листування, укладання та підписання договорів, узгодження тарифів для роботи Банку). Контроль роботи відділу з ембосером, друком платіжних карток, друком пінконвертів. Організація закупівлі заготовок платіжних карток та пінконвертів. Оперативний контроль емісії платіжних карток. Організація поточного проведення операцій в програмному комплексі (ISCard) та відображення їх в ОДБ Банку (АБС Б2). Оперативний контроль за бухгалтерським обліком в ОБД Банку. Досконала реалізація та контроль впровадження комплексу договорів та тарифів для карткових продуктів та послуг. Визначення та аналіз потреб VIP клієнтів та налагодження успішного діалогу. Контроль діяльності Відділу щодо закриття операційного місяця, закриття операційного дня.
C 11.2007 по 09.2009 (1 рік 10 міс.)
В компанії: ТзОВ Страховой Брокер «Експерт», Київ Посада: Фахівець із страхування Функціональні обов'язки: Проведення переговорів з клієнтами. Індивідуальний підбір та розрахунок страхових тарифів. Заключення та підписання договорів. Взаємодія з банками та страховими компаніями Проведення переговорів з клієнтами. Індивідуальний підбір та розрахунок страхових тарифів. Заключення та підписання договорів. Взаємодія з банками та страховими компаніями
C 01.2005 по 10.2007 (2 роки 9 міс.)
В компанії: «Макдональдз Юкрейн ЛТД», Київ Посада: Менеджер ділянки (Manager swing) Функціональні обов'язки: Shift manager. Організація управління зміною ресторану та контроль за роботою (50 осіб). Виконання обов’язків сервісменеджера. Організація поточного та аварійного обслуговування виробничого устаткування. Взаємодія з сервісними центрами з обслуговування. Контроль обслуговування виробничих приміщень та приміщень ресторану. Планування і контроль закупівлі та поставок товару. Контроль процесу доставок. Контроль якості обслуговування відвідувачів.
|