C 05.2016 по 09.2016  (4 міс.)  
								В компанії:  ПАТ «БАНК АЛЬЯНС»,  Київ  Посада:  Начальник операційного управління Функціональні обов'язки:  	Досвід по керуванню колективом відділу та Управління (від 2 до 5 підлеглих);досвід спілкування з контролюючими органами під час перевірок;	Участь у розробці тарифів на РКО для клієнтів банку;	Участь у засіданнях тарифного комітету по введенню в дію розроблених тарифів. Досвід роботи по відкриттю/закриттю та переоформленню рахунків юридичних та фізичних осіб в національній та іноземній валютах (в т ч відкриттю/закриттю депозитних рахунків); контроль за початком видаткових операцій по рахунках юридичних осіб; контроль за нарахуванням відсотків по залишках коштів на поточних рахунках, своєчасним отриманням доходів за розрахунковокасове обслуговування; контроль за своєчасністю та правильністю бюджетних відрахувань при отриманні заробітної плати; контроль за наданням послуг фізичним та юридичним особам з користування індивідуальними сейфами; Контроль за оформленням платіжних та касових документів  відповідно до вимог нормативних актів НБУ; Контроль за виконанням операцій з переказу коштів клієнтів без відкриття рахунків; контроль за правильністю відображення операцій клієнтів по касовим символам; контроль статистичних форм та файлів звітності за напрямками компетенції Управління; контроль за законністю примусового списання коштів з рахунків клієнтів; контроль за законністю накладення арештів на кошти клієнтів та їх виконанням; контроль за надходженням на рахунок «3720» («Кредитові суми до з’ясування»);  контроль за формуванням меморіальних документів дня структурного підрозділу; підготовка матеріалів на запити слідчих, судових, податкових органів згідно чинного законодавства; розробка посадових інструкцій працівникам відділу, положень про надання послуг та технологічних карт операційного Управління; контроль за формуванням юридичних справ клієнтів; контроль за формуванням архиву по закінченим справам; контроль за списанням безнадійної заборгованості за РКО за рахунок резерву згідно колегіальних рішень; розробка та внесення змін до номенклатури Управління;–розрахунок резерву для покриття можливих втрат від дебіторської заборгованості за РКО; забезпечення зберігання даних бази вкладників у файлах, у тому числі в архівних файлах на зовнішніх носіях;–контроль за веденням бази вкладників згідно вимог ФГВФО; контроль проведення інвентаризації рахунків 1 раз на рік (або при  необхідності); контроль за внесенням параметрів контрагентів, відповідно до встановлених вимог та документів; знання нормативноправових документів НБУ та інших законодавчих актів. Здійснення у межах функціональних обов’язків заходів, відповідно до вимог законодавства України, зокрема: здійснення ідентифікації, верифікації клієнтів (представників клієнтів), вивчення клієнтів відповідно до вимог чинного законодавства України та внутрішніх документів Банку з питань фінансового моніторингу; виявлення факту належності  клієнта або особи, яка діє від його імені, до публічних осіб, до осіб близьких або пов’язаних з публічними особами (вжиття заходів щодо з’ясування джерел походження коштів та активів таких осіб на підставі отриманих від них документів та/або інформації з інших джерел, якщо така інформація є публічною (відкритою), що підтверджують джерела походження їх активів, прав на такі активи тощо); здійснення уточнення інформації щодо ідентифікації та вивчення клієнтів; ведення електронних анкет клієнтів; визначення оцінки фінансового стану клієнтів та оцінки репутації клієнтів; виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу або стосовно яких є достатні підстави підозрювати, що вони пов’язані, стосуються або призначені для фінансування тероризму чи фінансування розповсюдження зброї масового знищення (відповідальні за своєчасність здійснення аналізу з метою виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу або стосовно яких є достатні підстави підозрювати, що вони пов'язані, стосуються або призначені для фінансування тероризму чи фінансування розповсюдження зброї масового знищення). 
  C 08.2009 по 04.2016  (6 років 8 міс.)  
								В компанії:  ПАТ «КБ ПРЕМІУМ»,  Київ  Посада:  Начальник відділу клієнт-менеджерів Управління по роботі з клієнтами;  Заступник начальника управління по обслуговуванню клієнтів; Начальник управління по обслуговуванню клієнтів Функціональні обов'язки:  Досвід роботи по відкриттю/закриттю та переоформленню рахунків юридичних та фізичних осіб в національній та іноземній валютах (в т ч відкриттю/закриттю депозитних рахунків);–  контроль за початком видаткових операцій по рахунках юридичних осіб;– контроль за нарахуванням відсотків по залишках коштів на поточних рахунках, своєчасним отриманням доходів за розрахунковокасове обслуговування;–  контроль за своєчасністю та правильністю бюджетних відрахувань при отриманні заробітної плати;– контроль за наданням послуг фізичним та юридичним особам з користування індивідуальними сейфами;– Контроль за оформленням платіжних та касових документів  відповідно до вимог нормативних актів НБУ;–	Контроль за виконанням операцій з переказу коштів клієнтів без відкриття рахунків; –	контроль за правильністю відображення операцій клієнтів по касовим символам ;–	контроль статистичних форм та файлів звітності за напрямками компетенції Управління;– контроль за законністю примусового списання коштів з рахунків клієнтів;– контроль за законністю накладення арештів на кошти клієнтів та їх виконанням;– контроль за надходженням на рахунок «3720» («Кредитові суми до з’ясування»);– контроль за формуванням меморіальних документів дня структурного підрозділу;– підготовка матеріалів на запити слідчих, судових, податкових органів згідно чинного законодавства;–	розробка посадових інструкцій працівникам відділу, положень про надання послуг та технологічних карт операційного Управління;–	контроль за формуванням юридичних справ клієнтів;–	контроль за формуванням архиву по закінченим справам;–	контроль за списанням безнадійної заборгованості за РКО за рахунок резерву згідно колегіальних рішень;–	розробка та внесення змін до номенклатури Управління;–	розрахунок резерву для покриття можливих втрат від дебіторської заборгованості за РКО; 
  C 10.2008 по 07.2009  (9 міс.)  
								В компанії:  ЗАТ «АКБ»ТРАСТ-КАПІТАЛ»,  Київ  Посада:  Заступник начальника операційного управління Функціональні обов'язки:  Здійснення операційної діяльності управління з обслуговування юридичних та фізичних осіб, а саме:РКО, депозитні операції юридичних та фізичних, перекази фізичних осіб без відкриття рахунку, послуги з надання банківських сейфів, формування статистичних форм та файлів звітності за напрямками компетенції Управління (ф.747,748) 
  C 02.2008 по 10.2008  (8 міс.)  
								В компанії:  Відділення №5 ТОВ КБ «СТОЛИЦЯ»,  Київ  Посада:  Начальник операційного відділу   Функціональні обов'язки:  Відкриття/закриття та переоформленню рахунків юридичних та фізичних осіб в національній та іноземній валютах (в т ч відкриття/закриття депозитних рахунків);–контроль за своєчасним отриманням доходів за розрахунковокасове обслуговування;–  контроль за своєчасністю та правильністю бюджетних відрахувань при отриманні заробітної плати;– Контроль за оформленням платіжних та касових документів  відповідно до вимог нормативних актів НБУ;–	Контроль за виконанням операцій з переказу коштів клієнтів без відкриття рахунків; –	контроль за правильністю відображення операцій клієнтів по касовим символам ;– контроль за формуванням меморіальних документів дня структурного підрозділу;–	контроль за формуванням юридичних справ клієнтів; 
  C 03.2006 по 02.2008  (1 рік 11 міс.)  
								В компанії:  Відділення Банку «Демарк» в м. Києві,  Київ  Посада:  Ведучий економіст обліково-операційного відділу; начальник обліково-операційного відділу Функціональні обов'язки:  Відкриття/закриття та переоформлення рахунків юридичних та фізичних осіб в національній та іноземній валютах (в т ч відкриття/закриття депозитних рахунків);–  контроль за початком видаткових операцій по рахунках юридичних осіб;– нарахуванням відсотків по залишках коштів на поточних рахунках, своєчасну отриманням доходів за розрахунковокасове обслуговування;–  своєчасність та правильність бюджетних відрахувань при отриманні заробітної плати;– оформлення платіжних та касових документів  відповідно до вимог нормативних актів НБУ;– накладення арештів на кошти клієнтів;– контроль за надходженням на рахунок «3720» («Кредитові суми до з’ясування»);формування юридичних справ клієнтів. 
 
  |