C 01.2008 по 01.2015 (7 років )
В компанії: ПУАТ «ФІДОБАНК», правонаступник ПуАТ «СЕБ Банк», Київ Посада: Провідний фахівець відділу обслуговування юридичних осіб головного офісу Функціональні обов'язки: Консультування клієнтів з питань відкриття, закриття та ведення поточних, депозитних рахунків; Залучення на обслуговування юридичних осіб, Відкриття, закриття поточних рахунків, депозитних, карткових в національній та іноземних валютах юридичних осіб; Ідентифікація клієнтів, формування справ з юридичного оформлення клієнтів, інвентаризація справ з юридичного оформлення клієнтів; Розрахунково-касове обслуговування юридичних осіб в національній валюті та іноземних валютах; Прийом документів на купівлю, продаж іноземної валюти, прийом валютних платіжних доручень та подальше їх супроводження, ведення та контроль валютної сесії; Контроль за прийманням та обробкою платіжних документів, прийнятих від клієнтів; Контроль за оформленням та видачею грошових чекових книжок ; Оформлення пакету документів для НБУ для реєстрації кредиту від нерезидента для юридичних осіб; Проведення операцій по безспірному списанню (стягненню) коштів клієнтів; Формування в установленому порядку меморіальних документів дня та здійснення наступного контролю; Ведення поточних рахунків в національній та іноземних валютах юридичних осіб; Ведення аналітичного обліку за позабалансовими рахунками ; Контроль та проведення інших операцій, пов’язаних з діяльністю ОПЕРУ; Планування робочого дня та координація дій залежно від ситуації, яка виникла. Знання інструктивного матеріалу. CERTIFICATE The Best Teller 2011
C 01.2007 по 09.2008 (1 рік 8 міс.)
В компанії: ЗАТ Альфа-Банк, Київ Посада: Молодший фахівець управління обслуговування розрахункових операцій юридичних осіб головного офісу ЗАТ «Альфа-Банк» Функціональні обов'язки: Консультування клієнтів з питань відкриття, закриття та ведення поточних, депозитних рахунків; Залучення на обслуговування юридичних осіб, Відкриття, закриття поточних рахунків, депозитних, карткових в національній та іноземних валютах юридичних осіб Ідентифікація клієнтів, формування справ з юридичного оформлення клієнтів, інвентаризація справ з юридичного оформлення клієнтів; Розрахунковокасове обслуговування юридичних осіб в національній валюті та іноземних валютах; Прийом документів на купівлю, продаж іноземної валюти, прийом валютних платіжних доручень та подальше їх супроводження, ведення та контроль валютної сесії; Контроль за прийманням та обробкою платіжних документів, прийнятих від клієнтів; Контроль за оформленням та видачею грошових чекових книжок ; Оформлення пакету документів для НБУ для реєстрації кредиту від нерезидента для юридичних осіб; Проведення операцій по безспірному списанню (стягненню) коштів клієнтів; Формування в установленому порядку меморіальних документів дня та здійснення наступного контролю; Ведення поточних рахунків в національній та іноземних валютах юридичних осіб; Ведення аналітичного обліку за позабалансовими рахунками ; Контроль та проведення інших операцій, пов’язаних з діяльністю ОПЕРУ; Планування робочого дня та координація дій залежно від ситуації, яка виникла.
|
Рівень володіння комп'ютером: користувач Комп'ютерні навички: : Windows, Word, Excel, PowerPoint, Access, ОДБ (Б2, Bars), FAR manager , MS Outlook, Lotus Notes, CRM.
|