C 10.2015 по 02.2018 (2 роки 4 міс.)
В компанії: ПуАТ «ING Банк Україна», Київ Посада: Фахівець відділу розрахунків та супроводження операцій казначейства Функціональні обов'язки: Брала участь у підготовці пропозицій щодо:внесення змін до процедур відділу, вдосконалення документообігу, обліку, контролю за операціями; вдосконалення систем, з якими працює відділ, автоматизації процесів. Супровід операцій, включаючи підготовку документів, спілкування з контрагентом в межах внутрішніх процедур та повноважень. Перевірка підтвердження контрагентів за угодами. При наявності розходжень або відсутності підтвердження повідомляє начальнику/заступнику начальника відділу та вирішує питання з управлінням фінансових ринків та казначейства та контрагентом. Забезпечення підготовки оброблених документів, реєстрів і звітності для зберігання їх протягом встановленого терміну. Проводила звірку позицій по операціях управління фінансових ринків та казначейства. Розрахунки купівлі/продажу/конверсії.
C 07.2011 по 10.2015 (4 роки 3 міс.)
В компанії: ПуАТ «ING Банк Україна», Київ Посада: Фахівець відділу розрахунків Функціональні обов'язки: Обробка електронних платежів в гривнях (приймання, підтвердження). Обробка та архівація платежів в паперовому та електронному вигляді. Перекази коштів в іноземній валюті, включаючи списання комісій, розслідування грошових переказів, ініційовані відправниками грошового переказу, банкамибенефіціарами або отримувачам.Проведення перевірки документів та звірки зі звітом у процесі архівації.Обробка та відслідковування інструкцій щодо нарахування заробітної плати. Отримання та виконання платіжних вимог.Роздрук та завірення виконаних реєстрів платежів для клієнтів.Щоденна звірка оригіналів документів щодо платежів. На вимогу клієнта підтвердження сплати державного мита. Проведення фінансового моніторингу щодо операцій клієнтів та повідомлення належним чином Фахівця відділу контролю за дотриманням регулятивних вимог про всі операції, які можуть належати до категорії таких, що підпадають під обов’язковий та/або внутрішній фінансовий моніторинг, відповідно до вимог діючого (чинного) законодавства та внутрішніх правил Банку. Моніторинг рахунків сум до з’ясування.
C 02.2011 по 07.2011 (5 міс.)
В компанії: ПуАТ «СЕБ - Банк», Київ Посада: Провідний спеціаліст відділу оформлення операцій юридичних осіб. Управління оформлення розрахункових операцій клієнтів. Функціональні обов'язки: Продаж клієнтам банківських продуктів. Забезпечення внесення готівки та безготівкові розрахунки по рахунках клієнтів та перевірка правильності їх заповнення, проведення ідентифікації Клієнтів, а саме: Обслуговування клієнтів по списанню з їх рахунків безготівкових грошових коштів: платіжними дорученнями; платіжними вимогами – дорученнями; векселями; чеками. Обслуговування Клієнтів по системах віддаленого доступу до рахунків Клієнтів: перевірка платіжних та розрахункових документів на предмет правильності їх оформлення; контроль прибуткововидаткових касових документів, здійснених по рахунках клієнтів; отримання та заведення від Клієнтів заяв на покупку/продаж та банківський переказ в іноземній валюті, перевірка правильності їх заповнення, проведення ідентифікації Клієнтів, перевірка наявності документів, що підтверджують правомірність перерахування грошових коштів в іноземній валюті на користь нерезидента, підготовка інформації для відповідей на запити Клієнтів по здійсненим імпортним та експортним операціям.
C 10.2008 по 02.2011 (2 роки 4 міс.)
В компанії: ПАТ «Альфа - банк», Київ Посада: Провідний спеціаліст відділу оформлення операцій юридичних осіб управління оформлення розрахункових операцій клієнтів. Функціональні обов'язки: Розгляд та підготовка відповідей на запити фінансових органів, служб, накладання і зняття арештів , списання грошових коштів згідно платіжним дорученням.Підготовка документів для здачі їх в архівЗдійснення перерахування платежів юридичних осіб, які не мають рахунків у банку.Здійснення листування для уточнення реквізитів, редакції платежу до запитів клієнтів.Обслуговування рахунків юридичних осіб, консультація, контроль за поступленням аналогів в бюджет, провірка і видача грошових коштів по чекам, аналіз клієнтів для обслуговування по індивідуальним тарифам.Консультація юридичних осіб по питанням відкриття поточних рахунків , їх функціонування, правила користування клієнтськими рахунками і здійснювати операції по ним.Нарахування і списання операцій по РКО.Прийом та оформлення валютних заявок на купівлю та продаж, та валютних переводів клієнтів.
C 08.2007 по 10.2008 (1 рік 2 міс.)
В компанії: ВАТ”Кредитпромбанк”, Київ Посада: Старший економіст операційного відділу операційно-розрахункового управління по роботі з юридичними особами Функціональні обов'язки: Розгляд та підготовка відповідей на запити фінансових органів, служб, накладання і зняття арештів , списання грошових коштів згідно платіжним дорученням.Підготовка документів для здачі їх в архівЗдійснення перерахування платежів юридичних осіб, які не мають рахунків у банку.Здійснення листування для уточнення реквізитів, редакції платежу до запитів клієнтів.Обслуговування рахунків юридичних осіб, консультація, контроль за поступленням аналогів в бюджет, провірка і видача грошових коштів по чекам
|