C 05.2017 по 02.2018 (9 міс.)
В компанії: АБ "УКРГАЗБАНК", Хмельницький Посада: Головний економіст Функціональні обов'язки: Розрахунково-касове (дистанційне) обслуговування суб’єктів господарювання: підготовка та підписання договорів; формування справ та супроводження їх; Відкриття/закриття поточних/вкладних (депозитних) рахунків, а саме отримання та перевірка пакету документів, заведення в систему, забезпечення здійснення остаточних взаєморозрахунків; Виконання розрахункових документів клієнтів Банку – суб’єктів господарювання: отримання, перевірка, занесення в систему АБС «Scrooge»; документи передані за допомогою дистанційної системи обслуговування – перевірка візування в системі; Відображення операцій з прийому та видачі готівки: формування касових документів на внесення/отримання готівки (заява на переказ готівки, грошові чеки, тощо); Здійснення валютних переказів: отримання платіжних доручень в іноземній валюті, забезпечення оплати клієнтом необхідних комісій; купівля/продаж іноземної валюти (отримання заявок клієнтів Банку та документів для здійснення даних операцій); взаємодія з структурними підрозділами Банку (валютний контроль. Казначейство). Виконання функцій суб’єкта первинного фінансового моніторингу; Надання регулярних звітів затверджених керівництвом; Ведення діловодства щодо документів, які утворюються і діяльності відділу.
C 09.2007 по 05.2017 (9 років 8 міс.)
В компанії: ПАТ Укрсоцбанк, Хмельницький Посада: Головний економіст Функціональні обов'язки: суміщення посади керівника відділу супроводження кредитних операцій; забезпечення виконання загальних функцій, а саме виконання первинного бухгалтерського контролю та додаткового бухгалтерського контролю (його проведення/акцепт/авторизація); реєстрація, облік та збереження первинних облікових документів за операціями з клієнтами; здійснення контролю за впровадженням заходів щодо управління операційними ризиками ьа організація процесу збору інформації; надання у встановленому порядку інформації на вимогу начальника відділу, інших структурних підрозділів; участь у зовнішніх, внутрішніх семінарах, навчаннях, тренінгах; аналіз змін в законодавстві та внутрішніх документах організації; опрацювання сформованого пакету документів (приймання, перевірка та підписання); відкриття картки/рахунків клієнта, заведення параметрів; супроводження кредитів від початку видачі і до повного погашення даного кредиту (облік простроченої /проблемної заборгованості та доходів); право підпису документів по операціях, що відносяться до компетенції підрозділу з урахуванням вимог внутрішніх документів.
|