C 07.2017 по 03.2019 (1 рік 8 міс.)
В компанії: ПрАТ "УАСК АСКА", Київ Посада: Начальник управління служби безпеки Функціональні обов'язки: Ретельна перевірка суб'єктів (юридичних та фізичних осіб) потенційними контрагентами на етапі укладення договору. Організація та проведення перевірок щодо майна, рахунків та ін. субєктів (фізичних та юридичних осіб), на етапі попередньої домовленості укладення договорів з компанією, зіскладанням відповідних висновків (звітів, службових та доповідних записок тощо). Перевірка документів по страховим подіям з подальшим складанням відповідних висновків. Виявлення та повне розслідування шахрайських дій з боку страхувальників та інших осіб по заявленим подіям, які можуть бути страховими. Аналіз матеріалів (документів) щодо фізичних осіб, фізичних осіб підприємців та юридичних осіб, які є потенційними контрагентами компанії, для подальшого прийняття рішення щодо подальшої співпраці. Супровід внутрішньокорпоративної системи запобігання легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом, відповідно до чинного законодавства України. Вивчення персональних даних кандидатів на посади в компанію і надання відповідних висновків керівництву. Безпосереднє звітування виконавчому органу компанії. Виявлення шахраїв серед працівників страхової компанії. Підготовка та подання заяв до правоохоронних органівпро вчинення кримінальних правопорушень клієнтамита співробітникамистрахової компанії. Складання та подання цивільних позовів у кримінальному провадженні на етапі досудового слідства та розгляду судових справ. Участь у судових засіданнях при винесенні обвинувального вироку, подача відповідних заяв, клопотань щодо відшкодування шкоди компанії. Підготовка і поданнявідповідних заяв до органів поліції щодо виявлених фактів шахрайства та інших злочинів передбачених нормами Кримінального кодексу України, пов'язаних з нанесенням матеріальних збитків компаніїПідготовка та подання керівництву пропозицій щодо вдосконалення та налагодження внутрішніх процедур та внутрішніх нормативних документів компанії для недопущення нанесення збитків компанії в результаті можливих шахрайських дій з боку клієнтів, а також неналежного виконання функціональних обов'язків і зловживання службовим становищем співробітниками компанії. Безпосереднє проведення службових розслідувань. Підготовка та подання керівництву компанії висновків щодо службових розслідувань по неблагонадійним співробітникам компанії з метою запобігання нанесення матеріальної шкоди компанії та з подальшоюпередачею матеріалів до правоохоронних органів для притягнення винних осіб до кримінальної відповідальності. Досягнення: Розробка та запровадження політики компанії по запобіганню та виявленню шахрайства серед працівників компанії. Ініціювання впровадження в діяльність компанії політики по роботі з потенційними контрагентами з метою мінімізації ризиків для компанія. Сприяння зниженню збитковості компанії по всім напрямкам її діяльності; Взаємодія з органами «Інтерполу» по розслідуванню та безпосереднього повернення викрадених автомобілів. Складання процесуальних документів та безпосередня участь у кримінальному провадженні на усіх стадіях, захист та відстоювання інтересів компанії.
C 01.2014 по 09.2016 (2 роки 8 міс.)
В компанії: ПАТ«Всеукраїнський банк розвитку», Київ Посада: Керівник відділу комплаєнс Функціональні обов'язки: Формування та створення відділу служби комплаєнс банку з нуля. Здійснення оцінки основних існуючих комплаєнс ризиків банку та розроблення нових методологій, політик, процедур банку та планів управління ними. Зміна існуючих політик банку та процедур, їх адаптація в усіх департаментах та підрозділах банку. Побудова системи виявлення, оцінки і управління регуляторним комплаєнсризиком банку.Моніторинг регуляторногокомплаєнс ризику банку, аналіз нових банківських продуктів, послуг на предмет виявлення та/або наявності регуляторногокомплаєнс ризику для банку. Здійснення координації та участь у розробці комплексу заходів, спрямованих на зниження рівня регуляторного комплаєнс ризику у банку.Виявлення конфліктів інтересів в діяльності банку і його працівників, участь у розробці внутрішніх нормативних документів банку, спрямованих на їх мінімізацію. Аналіз показників динаміки скарг (звернень, заяв тощо) клієнтів банку. Координація діяльності банку по визначенню економічної доцільності. Розробка та впровадження внутрішніх документів банку щодо відповідності до вимог чинного законодавства по попередженню і протидії легалізації відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом. Формування алгоритмів, що виключають можливість повторення порушень в системі банку, контроль за виконанням рекомендацій відділу комплаєнс банком. Контроль над виконанням працівниками банкувимог професійної етики при веденні бізнесу. Збір та аналіз інформації про потенційних та вже існуючих контрагентів, клієнтів,вигодонабувачівта інших осіб, які по'вязані із реалізацією діяльності банку. Налагодження зворотного зв'язку з клієнтами банку, що можуть повідомити керівництво банку про злочинні дії працівниківОптимізація внутрішніх процедур і координація механізмів роботи між структурними підрозділами банку з метою ефективного управління ризиками і ризиками репутації. Здійснення постійного моніторингу змін чинного законодавства України щодо комплаєнсу банку. Досягнення:Створення служби комплаєнс ПАТ «ВБР» з нуля, налагодження всіх внутрішніх процесів комплаєнс банку, координація та контроль за дотриманням рекомендацій служби комплаєнс працівниками банку. Здійснення постійного систематичного контролю над ризиковими операціями, ризиковими обсягами внутрішньобанківської роботи, діяльністю клієнтів та роботою працівників; Розробка всіх відповідних документів (політики, рекомендації, регламенти тощо) служби комплаєнс банку. Оптимізація внутрішніх процедур і координація механізмів роботи між структурними підрозділами банку з метою ефективного управління ризиками. Здійснення контролю за дотриманням всіма працівниками банку вимог чинного законодавства по попередженню і протидії легалізації відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом.
|