C 07.2023 по теперішній час (8 міс.)
В компанії: АТ "Укрексімбанк", Київ Посада: Кервник напрямку Функціональні обов'язки: Побудова ефективної системи фінансового аналізу; Встановлення та впровадження методів та процедур оцінки фінансового стану банку на регулярній основі; Розробка та впровадження форм внутрішньої звітності для аналізу фінансового стану банку та його підрозділів, розрахунок ефективності банківських операцій; Розробка та постійна актуалізація внутрішніх нормативних документів банку; Участь у формуванні стратегічного плану розвитку Банку в частині визначення основних шляхів досягнення цілей та напрямків розвитку Банку на ринку банківських послуг, в залежності від вимог учасників банку; Складання бізнесплану Банку на основі затвердженого стратегічного плану розвитку банку; Аналіз виконання бюджету. Забезпечення керівництва інформацією про найважливіші підсумки роботи, акцентуючи увагу на подіях, що можуть вплинути на рівень прибутку; Забезпечення всебічного аналізу показників, що характеризують процес управління активами і зобов’язаннями банку в цілому і управління окремими видами його активних операцій з врахуванням забезпечення ліквідності вкладених у них кошті, прибутковості операцій банку;
C 04.2019 по 07.2023 (4 роки 3 міс.)
В компанії: ПАТ «Айбокс Банк», Київ Посада: Начальник управління фін.аналізу Функціональні обов'язки: Побудова ефективної системи фінансового аналізу; Встановлення та впровадження методів і процедур оцінки фінансового стану Банку на регулярній основі; Розробка та впровадження форм внутрішньої звітності для аналізу фінансового стану Банку та його підрозділів, розрахунок ефективності банківських операцій; Розробка і постійна актуалізація внутрішніх нормативних документів, що: узагальнюють існуючу практику з фінансового аналізу в ВАТ «КБ« Акордбанк »; визначають пріоритетні напрямки фінансового аналізу в Банку; описують процедури та методологію; Розробка та впровадження форм бюджетування банку як в внутрішній підсистемі ОБД Банку так і за допомогою ПК Ексель з подальшою трансформацією форм в різноманітні звіти засобами SQL – запитів та макросів. Складання бюджету Банку, контроль, за його виконанням посадовими особами та структурними підрозділами, аналіз виконання бюджету; Проведення аналітичної роботи для поліпшення фінансових показників Банку. Інші обов'язки.Оцінка всіх видів ризиків на які наражається банк ( кредитний, валютний, ліквідності, процентний, операційний ); Участь у розрахунку резервів за МСФЗ та розрахунку Кредитного ризику за постановою 351; Формування управлінських звітів по всіх видах ризиків на які наражається банк; Проведення стрестестування по всіх видах ризиків на які наражається банк; Написання внутрішніх нормативних документів по ризикам; Участь в розробці технічних завдань по автоматизації операцій, віднесених до компетенції управління
C 11.2017 по 04.2019 (1 рік 5 міс.)
В компанії: ТОВ «Фінансова гарантія»; ТОВ «24-Онлайн», Київ Посада: Аудитор Функціональні обов'язки: Аудитор. Написання внутрішніх нормативних документів.
C 02.2017 по 10.2017 (8 міс.)
В компанії: ПАТ "СІЧ" , Київ Посада: Начальник управління контролю та ризиків Функціональні обов'язки: Побудова ефективної системи фінансового аналізу; Встановлення та впровадження методів і процедур оцінки фінансового стану Банку на регулярній основі; Розробка і впровадження форм внутрішньої звітності для аналізу фінансового стану Банку та його підрозділів, розрахунок ефективності банківських операцій; Проведення аналітичної роботи для поліпшення фінансових показників Банку. Підготовка управлінської звітності за ризиками Банку профільним комітетам та Правлінню банку відповідно до внутрішньобанківськими розпорядчими документами та рішеннями профільних комітетів та Правління Банку; Підготовка та надання висновків щодо проведення кредитних операцій відповідно до внутрішньобанківських розпорядчих документів; Розрахунок і подання на Кредитний комітет Банку фінансового стану та лімітів на банки контрагенти відповідно до внутрішньобанківських розпорядчих документів; Щоденний моніторинг і контроль виконання Банком нормативів, лімітів встановлених НБУ з використанням ОДБ Банку відповідно до нормативно правових актів Національного банку України, внутрішньобанківських розпорядчих документів і рішень профільних комітетів та Правління Банку; Моніторинг і контроль лімітів відповідно до рішень профільних комітетів та Правління Банку; Участь в побудові фінансової моделі банку; Участь в розробці загальних принципів бюджетної політики Банку, нормативно методологічних документів з питань бюджетування в частині управління ризиками; Розгляд та надання пропозицій щодо проектів бюджетів Банку, бізнесплан і проектів розвитку; Участь в аналізі ефективності діяльності відділень банку, забезпеченні аналітичних розрахунків, комплексному аналізі фінансово економічних показників діяльності структурних підрозділів; Розробка інфраструктури для отримання даних від інших систем, створення системи для автоматизованого ведення та обробки бази даних про ризики, а також для забезпечення безперервного моніторингу та оцінки ризиків; Участь в розробці технічних завдань по автоматизації операцій, віднесених до компетенції Управління; Підготовка інформації для зовнішніх фінансових інститутів і організацій в межах компетенції Управління; Організація нормативно методологічного супроводу власної діяльності. Аналіз та узгодження проектів актів внутрішнього регулювання регламентів. і т.д.
C 07.2016 по 02.2017 (7 міс.)
В компанії: ПАТ "ФІНЕКСБАНК", Київ Посада: Заступник начальника управління аналізу та управління ризиками Функціональні обов'язки: Побудова ефективної системи фінансового аналізу; Встановлення і впровадження методів і процедур оцінки фінансового стану Банку на регулярній основі; Розробка і впровадження форм внутрішньої звітності для аналізу фінансового стану Банку та його підрозділів, розрахунок ефективності банківських операцій; Розробка і постійна актуалізація внутрішніх нормативних документів банку; Складання бюджету Банку, контроль, за його виконанням посадовими особами та структурними підрозділами, аналіз виконання бюджету; Проведення аналітичної роботи для поліпшення фінансових показників Банку. Інші обов'язки.
C 04.2016 по 07.2016 (3 міс.)
В компанії: ПАТ "ЄВРОПРОМБАНК", Київ Посада: Начальник відділу аналізу та управління ризиками Функціональні обов'язки: Побудова ефективної системи фінансового аналізу; Встановлення та впровадження методів і процедур оцінки фінансового стану Банку на регулярній основі; Розробка і впровадження форм внутрішньої звітності для аналізу фінансового стану Банку та його підрозділів, розрахунок ефективності банківських операцій; Проведення аналітичної роботи для поліпшення фінансових показників Банку. Підготовка управлінської звітності за ризиками Банку профільним комітетам та Правлінню банку відповідно до внутрішньобанківськими розпорядчими документами та рішеннями профільних комітетів та Правління Банку; Підготовка та надання висновків щодо проведення кредитних операцій відповідно до внутрішньобанківських розпорядчих документів; Розрахунок і подання на Кредитний комітет Банку фінансового стану та лімітів на банки контрагенти відповідно до внутрішньобанківських розпорядчих документів; Щоденний моніторинг і контроль виконання Банком нормативів, лімітів встановлених НБУ з використанням ОДБ Банку відповідно до нормативно правових актів Національного банку України, внутрішньобанківських розпорядчих документів і рішень профільних комітетів та Правління Банку; Моніторинг і контроль лімітів відповідно до рішень профільних комітетів та Правління Банку; Участь у формуванні статистичної, річний і управлінської звітності Банку з використанням інформації з ОДБ відповідно до внутрішніх розпорядчих документів Банку; Участь в організація роботи по складанню стратегії і бізнес плану банку, за визначенням фінансових цілей і параметрів для складання стратегічного плану, бізнесплану та бюджету; Розробка інфраструктури для отримання даних від інших систем, створення системи для автоматизованого ведення та обробки бази даних про ризики, а також для забезпечення безперервного моніторингу та оцінки ризиків; Участь в розробці технічних завдань по автоматизації операцій, віднесених до компетенції Управління; Підготовка інформації для зовнішніх фінансових інститутів і організацій в межах компетенції Управління; Організація нормативно методологічного супроводу власної діяльності. Аналіз та узгодження проектів актів внутрішнього регулювання регламентів. і т.д.
C 05.2014 по 03.2016 (1 рік 10 міс.)
В компанії: ПАТ "Розрахунковий центр" , Київ Посада: Начальник управління ризиків та аналізу Функціональні обов'язки: Побудова ефективної системи фінансового аналізу; Встановлення та впровадження методів і процедур оцінки фінансового стану Банку на регулярній основі; Розробка і впровадження форм внутрішньої звітності для аналізу фінансового стану Банку та його підрозділів, розрахунок ефективності банківських операцій; Проведення аналітичної роботи для поліпшення фінансових показників Банку. Підготовка управлінської звітності за ризиками Банку профільним комітетам та Правлінню банку відповідно до внутрішньобанківськими розпорядчими документами та рішеннями профільних комітетів та Правління Банку; Підготовка та надання висновків щодо проведення кредитних операцій відповідно до внутрішньобанківських розпорядчих документів; Розрахунок і подання на Кредитний комітет Банку фінансового стану та лімітів на банки контрагенти відповідно до внутрішньобанківських розпорядчих документів; Щоденний моніторинг і контроль виконання Банком нормативів, лімітів встановлених НБУ з використанням ОДБ Банку відповідно до нормативно правових актів Національного банку України, внутрішньобанківських розпорядчих документів і рішень профільних комітетів та Правління Банку; Моніторинг і контроль лімітів відповідно до рішень профільних комітетів та Правління Банку; Участь у формуванні статистичної, річний і управлінської звітності Банку з використанням інформації з ОДБ відповідно до внутрішніх розпорядчих документів Банку; Участь в організація роботи по складанню стратегії і бізнес плану банку, за визначенням фінансових цілей і параметрів для складання стратегічного плану, бізнесплану та бюджету; Участь в розробці методології проведення оцінки ефективності діяльності Банку, ведення управлінського обліку, розрахунку собівартості банківських продуктів, прибутковості центрів прибутку, клієнтів Банку; Участь в побудові фінансової моделі банку; Участь в розробці загальних принципів бюджетної політики Банку, нормативно методологічних документів з питань бюджетування в частині управління ризиками; Розгляд та надання пропозицій щодо проектів бюджетів Банку, бізнесплан і проектів розвитку; Участь в аналізі ефективності діяльності відділень банку, забезпеченні аналітичних розрахунків, комплексному аналізі фінансово економічних показників діяльності структурних підрозділів; Розробка інфраструктури для отримання даних від інших систем, створення системи для автоматизованого ведення та обробки бази даних про ризики, а також для забезпечення безперервного моніторингу та оцінки ризиків; Участь в розробці технічних завдань по автоматизації операцій, віднесених до компетенції Управління; Підготовка інформації для зовнішніх фінансових інститутів і організацій в межах компетенції Управління;
C 06.2013 по 05.2014 (11 міс.)
В компанії: АТ "ЄВРОГАЗБАНК" , Київ Посада: Начальник управління контролю та ризиків Функціональні обов'язки: Побудова ефективної системи фінансового аналізу; Встановлення та впровадження методів і процедур оцінки фінансового стану Банку на регулярній основі; Розробка і впровадження форм внутрішньої звітності для аналізу фінансового стану Банку та його підрозділів, розрахунок ефективності банківських операцій; Проведення аналітичної роботи для поліпшення фінансових показників Банку. Підготовка управлінської звітності за ризиками Банку профільним комітетам та Правлінню банку відповідно до внутрішньобанківськими розпорядчими документами та рішеннями профільних комітетів та Правління Банку; Підготовка та надання висновків щодо проведення кредитних операцій відповідно до внутрішньобанківських розпорядчих документів; Розрахунок і подання на Кредитний комітет Банку фінансового стану та лімітів на банки контрагенти відповідно до внутрішньобанківських розпорядчих документів; Щоденний моніторинг і контроль виконання Банком нормативів, лімітів встановлених НБУ з використанням ОДБ Банку відповідно до нормативно правових актів Національного банку України, внутрішньобанківських розпорядчих документів і рішень профільних комітетів та Правління Банку; Моніторинг і контроль лімітів відповідно до рішень профільних комітетів та Правління Банку; Участь у формуванні статистичної, річний і управлінської звітності Банку з використанням інформації з ОДБ відповідно до внутрішніх розпорядчих документів Банку; Участь в організація роботи по складанню стратегії і бізнес плану банку, за визначенням фінансових цілей і параметрів для складання стратегічного плану, бізнесплану та бюджету; Участь в розробці методології проведення оцінки ефективності діяльності Банку, ведення управлінського обліку, розрахунку собівартості банківських продуктів, прибутковості центрів прибутку, клієнтів Банку; Участь в побудові фінансової моделі банку; Участь в розробці загальних принципів бюджетної політики Банку, нормативно методологічних документів з питань бюджетування в частині управління ризиками; Розгляд та надання пропозицій щодо проектів бюджетів Банку, бізнесплан і проектів розвитку; Участь в аналізі ефективності діяльності відділень банку, забезпеченні аналітичних розрахунків, комплексному аналізі фінансово економічних показників діяльності структурних підрозділів; Розробка інфраструктури для отримання даних від інших систем, створення системи для автоматизованого ведення та обробки бази даних про ризики, а також для забезпечення безперервного моніторингу та оцінки ризиків; Участь в розробці технічних завдань по автоматизації операцій, віднесених до компетенції Управління; Підготовка інформації для зовнішніх фінансових інститутів і організацій в межах компетенції Управління; Організація нормативно методологічного супроводу власної діяльності. Аналіз та узгодження проектів актів внутрішнього регулювання регламентів. і т.д.
C 08.2012 по 06.2013 (10 міс.)
В компанії: АТ "ЄВРОГАЗБАНК" , Київ Посада: Начальник відділу ризиків та аналізу Функціональні обов'язки: Побудова ефективної системи фінансового аналізу; Встановлення і впровадження методів і процедур оцінки фінансового стану Банку на регулярній основі; Розробка і впровадження форм внутрішньої звітності для аналізу фінансового стану Банку та його підрозділів, розрахунок ефективності банківських операцій; Розробка і постійна актуалізація внутрішніх нормативних документів банку; Складання бюджету Банку, контроль, за його виконанням посадовими особами та структурними підрозділами, аналіз виконання бюджету; Проведення аналітичної роботи для поліпшення фінансових показників Банку. Інші обов'язки.
C 09.2011 по 08.2012 (11 міс.)
В компанії: НЕК Укренерго (бухгалтерія), Київ Посада: Бухгалтер 1 категорії Функціональні обов'язки: Оподаткування (ПДВ, податок на землю тощо) Проведення аналітичної роботи для поліпшення фінансових показників . Інші обов'язки.
C 10.2008 по 08.2011 (2 роки 10 міс.)
В компанії: ПуАТ «Акордбанк», Київ Посада: Начальник відділу аналізу та бюджетування Функціональні обов'язки: Побудова ефективної системи фінансового аналізу; Встановлення та впровадження методів і процедур оцінки фінансового стану Банку на регулярній основі; Розробка та впровадження форм внутрішньої звітності для аналізу фінансового стану Банку та його підрозділів, розрахунок ефективності банківських операцій; Розробка і постійна актуалізація внутрішніх нормативних документів, що: узагальнюють існуючу практику з фінансового аналізу в ВАТ «КБ« Акордбанк »; визначають пріоритетні напрямки фінансового аналізу в Банку; описують процедури та методологію; Розробка та впровадження форм бюджетування банку як в внутрішній підсистемі ОБД Банку так і за допомогою ПК Ексель з подальшою трансформацією форм в різноманітні звіти засобами SQL – запитів та макросів. Складання бюджету Банку, контроль, за його виконанням посадовими особами та структурними підрозділами, аналіз виконання бюджету; Проведення аналітичної роботи для поліпшення фінансових показників Банку. Інші обов'язки.
C 03.2008 по 10.2008 (7 міс.)
В компанії: УКБ ТОВ «Камбіо», Київ Посада: Зам. начальника управління планування та аналізу Функціональні обов'язки: Робота по впровадженню і ведення управлінської звітності Банку. Розробка і розрахунок показників оцінки діяльності Банку в цілому та його підрозділів. Підготовка інформації керівництву Банку про виконання бюджету в цілому по Банку, а так само в розрізі його структурних підрозділів (помісячно, поквартально ..). Підготовка пропозицій щодо збільшення рентабельності і збільшення прибутку Банку. Підготовка пропозицій керівництву Банку щодо удосконалення бюджетного обліку Банку. Спільна робота з управлінням ІТ по налаштуванню ОДБ сховища в частині автоматизації аналітичних звітів. Додатково: формування стат. звітності (# 01, # 02,20, C5,42, A7 ... форми 611, 381) і т.д.
C 09.2005 по 02.2008 (2 роки 5 міс.)
В компанії: «ТАС - Комерцбанк» (в подальшому SWED-Банк), Київ Посада: Головний спеціаліст управління планування та контролю бюджету банку Функціональні обов'язки: Формування звітів щодо виконання бюджетів структурними підрозділами, виконання розрахунків фінансових результатів роботи бізнес – підрозділів ( Головного банку та регіональних підрозділів, всього 940 ЦФО), формування звітних форм і аналіз виникнення перевищення встановлених норм, економічні розрахунки фінансових результатів діяльності банку.Робота по впровадженню і ведення управлінської звітності Банку.
|