C 11.2005 по теперішній час (19 років 11 міс.)
В компанії: Промінвестбанк, Київ Посада: Керівник відділу карткового моніторингу Функціональні обов'язки: Забезпечення якісного та своєчасного виконання покладених на Відділ завдань, а також контроль дотриманням Відділом належної трудової та виконавчої дисципліни, виконання правила внутрішнього трудового розпорядку;Організація та забезпечення виконання завдань відповідно до внутрішніх нормативних та організаційнорозпорядчих документів Банку в межах компетенції Відділу;Організація дотримання норм і правил, встановлених внутрішніми нормативними документами Банку;Організація та складання щомісячних та щорічних планових, робочих графіків працівників Відділу;Доповіді начальнику Управління та/або директору Департаменту про виникнення кризових (нештатних) ситуацій з питань, що знаходяться у межах компетенції начальникаВідділуЗабезпечення взаємодії Відділу з іншими структурними підрозділами Управління, Департаменту, Відділень Банку;Участь у розробці і затвердженні організаційнорозпорядчих документів Банку, які стосуються діяльності Відділу;Здійснення керівництва та організація ефективної роботу працівників Відділу, забезпечення їх необхідними методичними та інструктивними матеріалами з виявлення та запобігання шахрайства по картках, встановлення пріоритетів та розподіл завдань, контроль виконання поставлених завдань, забезпечення постійного професійного розвитку та вдосконалення навиків співробітників Відділу;Забезпечення своєчасної та достовірно оформленої звітності та іншої робочої документації Відділу;Звітування про діяльність Відділу начальнику Управління та/або директору Департаменту;Адміністрування та взаємодія з Банками України у межах діяльності міжбанківського сайту по протидії шахрайству «InterBankExchange;Взаємодія з Банками Російської Федерації у межах діяльності міжбанківського сайту по протидії шахрайству «Ap4e.ru»;Взаємодія з Банками Європейського союзу у межах діяльності міжбанківського сайту по протидії шахрайству «fraudsharing.com»;Взаємодія з кіберполіцією по протидії шахрайству з платіжними картками банку;Взаємодія з операторами мобільного зв’язку та Інтернет сервісами по протидії шахрайству з платіжними картками банку;Приймання участі у розробці обмежень та лімітів по платіжних картках Банку;Розробка, налагодження, зміна схем виявлення шахрайських операції у програмному комплексі Банку Way4, B2;Взаємодія з міжнародними платіжними системами MasterCard, Visa, та банкамичленами міжнародних платіжних систем по підозрілим та шахрайським операціям;Налаштування standin лімітів по картках Банку у сервісах MasterCard, Visa;Блокування операції та закриття БІНів банку у сервісах MasterCard, Visa;Подання статистики до МПС MasterCard, Visa,: по шахрайству та операційній діяльності Банку;Контроль якості проведення моніторингу транзакції по платіжним карткам Банку працівниками Відділу;Контроль дотримання Відділом правил інформаційної безпеки під час роботи з інформаційними ресурсами Банку, та контроль за не розголошування інформації з обмеженим доступом, включаючи персональні, карткові, клієнтські дані;Контроль своєчасної обробки вхідних претензії клієнтів Банку та проведення службових розслідувань по претензіях клієнтів Банку;Винесення на розгляд колегіальних органів Банку у межах компетенції Відділу пропозиції, щодо відшкодування або відхилення у відшкодуванні збитків понесених клієнтами держателями платіжних карток Банку та інших Банків по результатам розслідувань за рахунок витрат Банку, або за рахунок інших джерел. Винесення пропозиції на розгляд колегіальних органів Банку у межах компетенції Відділу, щодо списання або відхилення списання комісії за проведенні операції, або комісії за проведення розслідування по претензіях клієнтів держателів карток Банку та інших Банків;Забезпечення надання в установленому порядку іншим структурним підрозділам Банку інформації включаючи вивантаження даних з програмного комплексу Way4 на їх запити, в межах обов'язків, покладених на Відділ;Проведення навчання та тренінги з працівниками структурних підрозділів, відділень Банку, відповідальними за роботу з платіжними картками міжнародних платіжних систем,щодо дій у випадку виявлення шахрайських операції, а також їх попередження, тощо;Розробка та участь у спецпроектах, Управління, Департаменту, Банку, з питань протидії шахрайству з платіжними картками (інформаційні проекти направлені на навчання клієнтів Банку по розпізнанню шахрайства та шахрайських схем);Виявлення негативних чинників, що впливають або можуть вплинути на кінцевий результат діяльності Відділу та впровадження заходів щодо їх усунення;Подання до НБУ даних в межах форми 404 (статистика шахрайства по картках Банку) за погодження начальника Управління та/або директора Департаменту, Голови Правління Банку;Аналіз телефонних дзвінки клієнтів Банку у межах компетенції Відділу по протидії шахрайству та ВІП моніторингу;Аналіз телефонних дзвінки співробітників Відділу на відповідність правилам ефективної комунікації та правилам коректної ідентифікації клієнтів БанкуКлючові знання та навики: Обізнаність та досвід в сфері протидії шахрайства та роботі платіжних систем;Організаторські здібності, вміння працювати в команді, вміння вирішувати конфлікти;Робота з великими масивами даних, документацією та програмним забезпечення;Вільне володіння Windows , Linux; офісні програми та програми аналоги до ОС Linux; банківські комплекси Way4 та Б
|