C 05.2016 по 05.2021 (5 років )
В компанії: ФЧОУ АТ ОЩАДБАНК, Чернігів Посада: Зав.сектору ММСБ Функціональні обов'язки: Пошук та залучення на обслуговування та кредитування потенційних клієнтів, надання консультацій клієнтам мікро, малого та середнього бізнесу, щодо умов банківських продуктів та послуг в тому числі по операціям з купівлі\продажу\обміну іноземної валюти на МВРУ, виконання якісного розрахунковокасового обслуговування клієнтів ММСБ , згідно з діючими процедурами Банку. Ідентифікація, верифікація та вивчення клієнтів. Проведення, супроводження відкриття та закриття поточних, депозитних рахунків юридичних осіб. Забезпечення виконання якісних та кількісних планових показників, які встановлені для відділення по напрямку ММСБ.
C 10.2015 по 01.2016 (3 міс.)
В компанії: АТ ОТП Банк, Чернігів Посада: Начальник відділу обслуговування клієнтів Функціональні обов'язки: Забезпечення організації та своєчасного виконання якісного розрахунковокасового обслуговування клієнтів Банку, поточне обслуговування банківських продуктів фізичних осіб , юридичних осіб та ФОП, згідно з діючими процедурами Банку. Ідентифікація,верифікація та вивчення клієнтів. Проведення, супроводження відкриття та закриття поточних, депозитних рахунків юридичних осіб, виконання безготівкових операцій платіжних доручень клієнтів в національній та іноземних валютах, приймання від клієнтів заяв на розподіл валютних надходжень, інформаційних повідомлень, заяв на купівлю іноземної валюти,згідно наданих документів клієнтів. Відповідальність за організацію та координацію загальної роботи з готівковими коштами, завантаження та розвантаження банкомату.
C 09.2007 по 05.2015 (7 років 8 міс.)
В компанії: Чернігівське відділення АТ ІМЕКСБАНК, Чернігів Посада: Начальник сектору платіжних систем,начальник сектору операційного сектору Функціональні обов'язки: Відкриття, оформлення та ведення поточних рахунків та особових справ суб’єктів господарювання в національній та іноземних валютах, оформлення депозитних рахунків , здійснення розрахунковокасового обслуговування клієнтів в т.ч. через систему дистанційного обслуговування «Клієнт банк», «ІнтернетБанк»; фінансовий моніторинг по здійсненим операціям; формування щоденних бухгалтерських документів дня, здійснення та виплата грошових переказів, закупівля готівкових коштів у інших банках,та здавання готівки до НБУ , здійснення купівліпродажу валюти для клієнтів банку, формування звітів по роботі відділення для ГО, прийом та контроль за отриманням та оплатами рахунків по господарській діяльності відділенні, операції з банківськими металами та монетами у відділенні Банку.
|
Відомості:
Особисті якості : аналітичне мислення, вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася та приймати самостійно рішення, цілеспрямована, швидко навчаюсь, комунікабельна, відповідальна, орієнтована на результат, висока ділова активність, охайна, ініціативна, врівноважена, наполеглива в прагненні до професійного зростання. |