C 12.2021 по 05.2022 (5 міс.)
В компанії: Вента ЛТД, Дніпро Посада: Бренд менеджер, маркетолог Функціональні обов'язки: Розробка маркетингових стратегії брендів на основі аналізу споживчих запитів та даних маркетингових досліджень; Реалізація маркетингових стратегії B2B, B2C, ecommerce просування брендів; Організація роботи ecommerce напряму (інтернет аптека). Вибудовування ефективних бізнеспроцесів маркетингової діяльності. Запуск нових бізнес-напрямків у компанії. Створення digital напряму в компанії.
C 03.2017 по 12.2021 (4 роки 9 міс.)
В компанії: БаДМ, Дніпро Посада: Керівник напряму просування/CEO Функціональні обов'язки: Запуск нових бізнес-напрямків у компанії. Створення відділу digital із «0». Формування команди, прописання функціоналу та процесів. Управління digital командою: планування та побудова ефективної роботи відділу digital маркетингу; Аналіз ринку та оцінка діяльності конкурентів; Розробка маркетингових стратегії брендів на основі аналізу споживчих запитів та даних маркетингових досліджень; Розробка стратегії просування власних торгових марок (online та offline). Розробка та захист річного бюджету СТМ.Вивчення ринку, споживчого попиту та прогнозування продажів за СТМ.Аналіз вимог споживачів до продукту на основі результатів маркетингових досліджень.Формування пропозицій щодо виведення нових лінійок та брендів, розширення портфеля.Розробка цінової політики щодо продукту, моніторинг цін конкурентів. Організація навчання працівників торгової команди за продуктами. Реалізація маркетингових стратегії B2B, B2C, ecommerce просування брендів замовників та СТМ; Оцінка ефективності рекламних кампаній; Організація роботи власних ecommerce проектів (інтернет магазини, додатки, служба підтримки). Створення програм лояльності ( пацієнти та фармацевти). Вибудовування ефективних бізнеспроцесів маркетингової діяльностіРозробка та запуск стартапів на базі агенції. Ключові досягнення: Успішний запуск та розвиток внутрішньої маркетингової агенції. Сформовано команду digital відділу – 12 осіб. Залучено понад 50 замовників. Успішне створення та реалізації маркетингових стратегії для offline та digital просування брендів замовників. Реалізовано понад 200 проектів, проведено понад 40 рекламних кампаній. Успішне виведення 4 брендів СТМ. Розроблено та затверджено загальну маркетингову стратегію брендів; реалізовано маркетинговий комплекс заходів. Досягнуто запланований обсяг продажів. Виконання плану продажу, стабільне перевиконання показників маржинального доходу. Збільшення обороту по каналу ecommerce в 2 рази (ІМН). Щорічне та збільшення обсягів продажу агентства на 100%. Збільшення обсягу продажів за брендами, що просуваються, від 20% до 100%.
C 09.2009 по 02.2017 (7 років 5 міс.)
В компанії: Полімерсервіс, Дніпро Посада: Керівник відділу маркетингу та реклами Функціональні обов'язки: Розробка та впровадження маркетингової стратегії online та offline просування.(Запуск нових брендів та збільшення впізнаваності вже існуючих брендів.)Медіапланування, бюджетування та контроль настроювання та запуску рекламних кампаній як штатними спеціалістами так і силами підрядників. (B2B, B2C, ecommerce)Аналіз результатів. маркетингових кампаній, оцінка ефективності, формування наступних цілей та завданьОрганізація фото, відеозйомок.Організація тренінгів, промозаходів, презентацій продуктів.Підготовка та участь у галузевих виставках Ключові досягнення: Успішне виведення на ринок брендів Comeo Porte, ArchitecLine, Trento, Comit, Firenze, Protect (DIY)Перезапуск брендів Arino, RDAРеалізація національних акцій на кінцевого споживача з інноваційними механіками для українського ринку.Збільшення загальної частки ринку категорії дверна фурнітура на 31%.Збільшення загальної частки ринку категорії товарів для дому на 18%.
|