C 09.2009 по 01.2025 (15 років 4 міс.)
В компанії: ВАТ Райффазен Банк, Київ Посада: ІТ-менеджер Функціональні обов'язки: 08/2021 01/2025 головний менеджер з розвитку програмних комплексів депту ІТ розвитку платформ даних та кредитування. Робота в команді з розробки/підтримки звітів/рішень (продукту) MS Power BI/Power platform роль Продакт Менеджер: опис продукту, метрики, моніториг, KPI; ведення беклогу команди (Jira); проведення відповідних заходів за SCRUM; комунікація з замовниками, суміжниками, інш.Сорсами даних використовувались БД:Oracle, Postgres, MySQL, Sybase; DL:AWS DataLake. Рішення (продукти) розроблялись з використанням lowcode MS PowerPlatform для автоматизації некритичних бізнеспроцесів на замовлення відповідної бізнеслінії.
02/2012 08/2021 головний менеджер з підтримки ІТ систем депту підтримки ІТ систем. Обов'язки: організація моніторингу програмних комплексів; контроль дотримання відповідного рівня працездатності програмних комплексів; звітність щодо якісних показників/метрик програмних комплексів; координація задіяних ІТпідрозділів з питань вирішення інцидентів/проблем, покращення якості роботи ПЗ; супровід/координація аудиту/ів; впровадження СВК; ведення документообігу департаменту; ведення контрактів з підрядними організаціями; бюджетування CAPEX/OPEX; складання TCO; визначення собівартості ІТпослуг/и, робота з оптимізації витрат, розподілу витрат між бізнеслініями; підтримка ІТпроцесів (ITIL, Incident/Problem/Change mngmt.), покращення показників якості.
10/2010 01/2012 начальник управління моніторингу та контролю сервісів ІТ депту якості та адміністрування ІТ.Обов'язки: створення двох окремих відділів: моніторингу та координації АТМ; впровадження систем моніторингу ПЗ, ІТінфраструктури; імплементація уніфікованого моніторингу в ІТладншафті; створення системи моніторнгу АТМ (мережа, готівка, технічний стан); організація взаємодіїї з підрядними органціями (УПЦ, Cardpay(Printec), кешцентр); координація робіт з обслуговування АТМ з підрядниками; контроль за дотриманням SLA; регулярна звітність щодо якості роботи мережі АТМ; забезпечення працездатності мережі банкоматів на рівні 99% uptime.
09/2009 10/2010 головний експерт депту якості та адміністрування ІТ.Обов'язки: створення методології обліку та звітності щодо доступності програного забезпечення; організація моніторингу ПЗ; винзнчення якісних показників роботи ПЗ; органзація збору KPI та формування регулярної звітності; контроль дотримання SLA; робота з відповідними підрозділами в питаннях забезпечення необхідного рівня якості сервісів.
C 10.2006 по 09.2009 (2 роки 11 міс.)
В компанії: Erste Group Bank, Вінниця Посада: Регіональний директор Функціональні обов'язки: Обов'язки: забезпечення виконання відділенням усіх операцій, передбачених дозволом; організація та забезпечення якісного, ефективного, безперебійного функціонування відділення; керівництво діяльністю відділення відповідно до вимог чинного законодавства України, нормативних документів НБУ, положень про відділення, рішень Правління банку, інших нормативних документів банку; забезпечення просування банківських послуг та досягнення лідируючих позицій банку в регіоні; проведення переговорів з існуючими та потенційними клієнтами про комплексне обслуговування у відділенні (в т.ч. шляхом перехресного продажу); надання консультацій клієнтам з питань розрахунковокасового обслуговування, поточних та депозитних рахунків, кредитування клієнтів, випуску платіжних карток, здійснення грошових переказів та ін.; вивчення економічних потреб клієнтів розробки оптимальних комерційних пропозицій; проведення моніторингу банківських послуг у регіоні та винесення відповідних пропозицій (про тарифи, умови та строки надання банківських продуктів) директору регіонального управління; сприяння створенню та підвищенню позитивного іміджу банку.
C 03.1995 по 10.2006 (11 років 7 міс.)
В компанії: ВАТ Райффазен Банк АВАЛЬ, Вінниця Посада: Начальник IT-відділу Функціональні обов'язки: Повний спектр завдань з організації та супроводу ІТсервісів/компонентів в регіональному підрозділі банку. Керівництво підрозділом ІТ (15 співробітників). створення ІТландшафту підрозділу банку. Підтримка користувачів. Підтримка HW/SW/LAN. Побудова датацентру/СКС. Підтримка техногочічного циклу послуг банку.
|
Відомості:
Доброзичливість. Уміння аналізувати, управлінські навичкиКерування транспортними засобами Толерантність, порядність, пунктуальність, грамотна усна та письмова мова, організованість, ввічливість, дисциплінованість, цілеспрямованість, Лідерство, комунікабельність, ведення документації. |